You are currently viewing כתיבת מאמר לאתר: 7 שיטות עצמתיות לכתיבת תוכן שמיצר טראפיק

כתיבת מאמר לאתר: 7 שיטות עצמתיות לכתיבת תוכן שמיצר טראפיק

היום אנחנו נדבר על איך ניתן למנף את הכוח שיש בכתיבת מאמר עבור אתר האינטרנט או הבלוג שלך כדי להתחבר לטראפיק מקסימלי של גולשים ובגדול, זה מה שצריך לעשות…

  1. יוצרים תוכן מקורי.
  2. כותבים על נושאים שלא מוגבלים בזמן.
  3. מבינים מה "הלמה" שלך ונותנים לו להוביל אותך.
  4. מראים לקהל מי האדם האמיתי שכותב את התוכן.
  5. כותבים גם עבור בני אדם וגם עבור מנועי החיפוש.
  6. דרך הכתיבה שלך חשוב להתמקד במתן עזרה לבני אדם.
  7. ללמוד קופירייטינג.

לכל אחד יש את האסטרטגיות והשיטות לכתיבת מאמר שמושך טראפיק והאמת היא שהשיטה שאני נעזר בה, (כמעט) לא מבוססת על טריקים וטכניקות שמלקקות את הישבן של מנועי החיפוש ברשת. היא בעיקר מבוססת על לספק ערך אמיתי לקהל כאשר השאיפה היא לשתף את הקהל שלי במאמצי ההפצה והשיווק.

זה נכון שחשוב לבצע מחקר מילות מפתח. על אופטימיזציה מול מנוע החיפוש אני בטח שלא ממליץ לוותר ואין ספק שמבנה היררכי נכון של הפוסטים בבלוג יעזור לך מול גוגל.

אבל…

בבקשה לא לשכוח שבסופו של דבר לכל אלה אין שום משמעות אם הגולשים לא רוצים להקליק על כותרת משעממת, אם הם בורחים מתוכן מונוטוני וחסר אופי, אם אנשים לא מוצאים בתוכן שלך את הפתרון שהם חיפשו ואם הם חוזרים אחורה לגוגל כדי להמשיך לחפש את מי שמספק להם יותר ערך ויותר עזרה, כי הם יעדיפו תוכן שמייצר בהם אמון כלפי הכותב.

כי אם לא שמת לב… עידן המידע מת!


כן, זה רשמי, עידן המידע מת והזבל שמופץ במנועי החיפוש הרג אותו!

אנחנו בנקודת זמן שאינפורמציה היא סחורה זולה ומיליארדי פוסטים מפורסמים בכל יום בבלוגים. מיליוני שעות של סרטונים מופצים דרך יוטיוב בכל יום וזה פשוט מטורף כשנכנסים לעולם המדיות החברתיות ומגלים כמה תמונות, עדכונים, התכתבויות ומסרים מופצים במיילים, בוואטסאפ, אינסטגרם, טוויטר, טיקטוק, פייסבוק ועוד בכל יום.

עידן המידע יצר גולם שאי אפשר להשתלט עליו ועומס היתר מורגש ע"י כולם והאתגר הגדול ביותר שלך כבעל עסק של נכס אינטרנטי הוא…

לפרוץ החוצה ולבלוט מעל עומס היתר הזה.

אבל זה גם האתגר הקשה ביותר של הגולשים שלך ורק דרך כתיבת מאמר איכותי אפשר להצליח לעזור להם למצוא אותך דרך כל הרעש. כתיבת מאמר או תוכן שיווקי איכותי זה המפתח ויש לו את הכוח להרים אותך או להפיל אותך כיזם אינטרנטי.

כי אולי אפשר לומר "זכרונו לברכה" על עידן המידע אבל הוא הוריש לנו עידן חדש שמביא אתו אתגרים משלו.

ברוכים הבאים לעידן עומס היתר והמחסור בתשומת הלב!


האתגר שלך כיזם אינטרנטי שמטרתו היא למצוא אסטרטגיות ושיטות חדשות לקידום האתר זה להבין איך למשוך אליך מהר וכמה שיותר מתשומת הלב של הקהל כדי ליצור טראפיק גדול אל הבלוג שלך.

וזאת הסיבה שאני נותן לגולשים שלי לעשות את עבודת השיווק הדיגיטלי בשבילי והשאיפה היא שהם יעשו את זה מרצון ולא כי השתמשתי בטריקים כדי להשפיע עליהם.

ואם רצית לדעת איך כתיבת מאמר עוזרת לך ולבלוג שלך להתחבר אל הטראפיק הגדול ביותר שאפשר אז יש לי בשבילך 7 טכניקות שילמדו אותך בדיוק איך לעשות את זה.

1. כתיבת מאמר איכותי זה לתת לאנשים לקרוא תוכן אוטנטי


אם נאמר את האמת, כמעט כל מה שאפשר היה להמציא כבר הומצא ואני אומר כמעט כי אני עדיין מחכה למנוע הוורפ, לחרב אור והכי חשוב, למכשיר שמתרגם את מה שאשתי אומרת ומפשט לרמת ההבנה שלי.

ועכשיו ברצינות… לא צריך שיהיה לך בראש מידע שאף אחד לא חשב עליו לפניך, כי כשאני אומר לייצר תוכן מקורי, אני מתכוון לזה שכתיבת מאמר (או פוסט) לרוב מתבססת על מידע שהוא כבר קיים, אבל הוא חייב לעבור עיבוד דרך הפילטרים של החשיבה, של תפיסת העולם ושל הדמיון הייחודיים שלך.

ובזכות הייחודיות הזאת התכנים בבלוג שלך יצליחו למשוך כמות גדולה של אנשים שיחזרו בהמשך לבקר בו כדי לא לפספס תוכן חדש שכתבת.

והטיפ שלי אליך הוא פשוט מאוד…

לקרוא, ללמוד ולקרוא עוד. להיחשף לכמה שיותר מידע דרך מדריכים, קורסים ודרך האנשים מהתחום שעליו הבלוג שלך מדבר ותוך כדי צבירת המידע לסדר ולכתוב אותו בדרך האוטנטית שרק המוח שלך יכול להפיק.

גם אם מדובר בידע שכבר קיים, הטעם האישי שלך שידבק אליו ייתן הרגשה לקוראים שמדובר במשהו רענן, טרי וחדש לגמרי.

אילון מאסק לא המציא את המכונית החשמלית ואת החללית, הוא לקח טכנולוגיות שקיימות כ-100 שנים ומינף אותם לטובתו.

הנרי פורד לא המציא את המכונית. היא הומצאה בצרפת בשנת 1770 כמאה שנים לפני שפורד נולד וזה היה תלת אופן שפעל על קיטור. פורד פשוט הוזיל את עלות הייצור והנגיש אותה להמונים.

ג'ימי הנדריקס הוא אולי הגיטריסט הטוב ביותר שהעולם מכיר אבל כלי נגינה דמוי גיטרה בעל 3 מיתרים נמצא בחפירה ארכיאולוגית במצרים בקבר של זמר שחי לפני 3,500 שנה.

הדגש הוא שחייבים לצרוך תוכן איכותי שממנו אפשר יהיה לזקק את התוכן הייחודי שלך.

2. כתיבת מאמר טוב מתמקד בעיקר בנושאים שלא מוגבלים בזמן


כתיבת תוכן
ספינר

 

במאי 2017 לא היה אדם בעולם שלא רצה שיהיה לו ספינר. מדובר באחת מהתופעות החריגות והקצרות שהשוק העולמי הכיר עד אז ולמרות המהירות שהצעצוע הזה צץ, אפילו עוד יותר מהר כולם שכחו ממנו.

אם היית בונה אתר שמוכר ספינרים בתחילת שנת 2017 יש סיכוי טוב שזה היה עושה לך כסף לא רע בכלל, אבל בספטמבר 2017 כבר היית צריך לחשוב על מקור הכנסה חדש.

עכשיו אני לא יודע על איזה נושא הבלוג שלך, אבל אני ממליץ מאוד שהנושא שבחרת יעניין אנשים גם בעוד שנה, שלוש, חמש, עשר שנים ואפילו מעבר.

יש תחומים שנקראים Ever-Green שבני אדם התעניינו בו לפני 30 שנה והם יעניינו אותם גם בעוד 30 שנה, לדוגמה נושאים של עשיית כסף, בריאות, זוגיות, סקס, הורות, ילדים, צילום, רכיבה על אופניים, כלי נגינה ומוסיקה.

עכשיו, אני מבין שזה קשה להימנע לגמרי מלכתוב על נושאים שלא יהיו רלוונטיים מתישהו בעתיד, אבל חשוב להקפיד שרוב התוכן שלך יעורר עניין שלא ייעלם עם הזמן.

אנשים מצטטים היום את הפילוסוף היווני אריסטו כי לרעיונות שלו עדיין יש ערך למרות שהוא חי לפני כ-2,300 שנה. לכן זה חשוב להבין מה יהיה הערך שהבלוג שלך מעביר ואיך הוא יכול להשפיע על אנשים גם בעתיד הרחוק.

יש מספיק אנשים שכותבים ומדברים על פוליטיקאים מושחתים, מלחמות ועל מה שצוקרברג אמר לאילון מאסק ואני מציע לך להשאיר להם את העבודה הזאת.

וההמלצה שלי אליך היא לשאול את עצמך… "האם התוכן שיצרתי היום יכול לספק ערך גם בשנים 2050, 2500, 3000?".

לכתוב תוכן שלא מוגבל בזמן יעזור לך להתמקד במתן ערך שעוזר לאנשים להתפתח כי תוכן מהסוג הזה פוגש אותם ונוגע בהם במקומות העמוקים של הפסיכולוגיה האנושית. אנשים שוכחים מהר מאוד את החדשות של אתמול אבל חוויות בעלי משמעות הם יזכרו לתמיד.

אנחנו הורגלנו לחשוב שלהתעדכן באקטואליה וחדשות זה הכרחי אבל רוב הנושאים שאנחנו מדברים עליהם היום יהפכו מחר ללא רלוונטיים. מי שיכתוב על דברים משמעותיים כמו על הספר החטא וענשו של דוסטוייבסקי שהיא אחת מהיצירות הספרותיות הגדולות שהאנושות זכתה לה, יקבל טראפיק אליו גם בעוד הרבה שנים.

כתיבת תוכן
ספינר – צילום מסך מגוגל טרנדס

 

3. לפני שמתחילים בכתיבת מאמר ותוכן בבלוג, צריך להבין מה ה"למה" שלך


אני כותב כאן כדי לעזור לאנשים להתפתח ולהשתנות. יש בי רצון חזק ואמיתי לעזור לקוראים שלי להשתפר ולהצליח ואני רוצה לעזור למצוא פתרון לבעיה שמפריעה לך להתקדם בחיים.

זאת המטרה שלי ולא משנה כמה קשה יהיה לי להגשים אותה, אני מתכוון לדבוק בה וזאת הסיבה שאחד מהיעדים הנוספים שלי הוא למשוך אל הבלוג הזה כמה שיותר טראפיק שיעזור לי להגיע ליותר אנשים שצריכים עזרה.

ואגב, המטרות והיעדים האלה כתובים ומונחים מולי על שולחן העבודה ומידי פעם אני קורא אותם כדי לא לשכוח מה "הלמה" שלי.

מה "הלמה" שלך?

אחרי שהמידע שבפוסט הזה על כתיבת מאמר כבר יהיה ברשותך, מה תהיה המטרה שלך? מה קיווית להשיג דרך הבלוג שלך ודרך הגולשים שמגיעים אליו?

האם המטרה שלך היא לעזור לאנשים? האם זה כסף ועצמאות כלכלית?

ולמה אני שואל אותך?

כי כשמבינים את הסיבה שבזכותה יש בך תשוקה בוערת שדוחפת אותך להקים עסק אינטרנטי או עסק בכלל שפונה לקהל גדול, אז מבינים גם את ההשפעה שתהיה לך עליו. דומה מתחבר לדומה ודרך כתיבת מאמר מדהים אפשר להביא לידי ביטוי את "הלמה שלך" בדרך הברורה ביותר שתמשוך אל הבלוג אנשים שמתחברים אליו עם "הלמה שלהם".

"הלמה" שלך הוא המנוע שדוחף אותך לחפש השראה. הוא זה שימשוך אותך למחשב ב-2 לפנות בוקר ולכתוב את הפוסט עד שהוא גמור ומוכן לפרסום כדי לעזור לאנשים (ועל לעזור לאנשים נדבר עוד בהמשך) שקוראים אותך וזה מה שיספק לך מוטיבציה לשאוף ליותר ולהמשיך לדחוף קדימה ולפעול גם כשצצים אתגרים בדרך.

4. להראות לגולשים דרך כתיבת התוכן מי האדם שמאחורי התוכן


אולי כבר הבנת את זה אבל אני מאוד מתעניין בנושאים כמו לקיחת אחריות אישית, העצמה והתפתחות אישית. אני משתדל ללמוד, לקרוא ולהקשיב לכמה שיותר ספרים והרצאות בנושא ואחד הממצאים המעניינים שחוקרים גילו הוא שלרוב נקודות השפל בחיים שלך, הן מה שמעצב אותך והן מה שגורם לאנשים להתעניין בך.

הוליווד מבינה את זה, סופרים משתמשים בזה על הדמויות בספרים שלהם וחברות משחקי הווידאו מנצלות את העובדה הזאת כדי לכתוב עלילה מרתקת שגורמת לשחקן להמשיך לשחק ולגלות איך הדמות שלו מתפתחת ככל שהוא מתקדם בסיפור.

יש בנו כמיהה מובנית וקדומה ביותר להתחבר לסיפורים שנכתבו דרך תבנית שנקראת מסע הגיבור שבעצם אומר שכולנו מפחדים מהלא נודע, מכל מה שאנחנו לא רואים, לא מכירים, לא מבינים ושיכול להיות מסוכן עבורנו. האנושות לא שרדה כי בני האדם נשארו במקום הנוח, הבטוח והראשון שמצאו. יצר הסקרנות והרצון שלנו לחקור ולשפר את המצב הקיים דחף אותנו למסעות ולהרפתקות מסוכנות שעזרו לנו למצוא מקומות ראויים יותר למחייה.

וכדי להבין את הנושא לעמוק, אני ממליץ לך לקרוא את המאמר שלי בנושא, אז להקליק למטה על תמונה כדי לעבור אליו.

כתיבת מאמר - מסע הגיבור
מסע הגיבור

 

אני החלטתי לספר בבלוג הזה על כמה מהחוויות הפרטיות והלא פשוטות שעברתי כי אני רוצה להוכיח את הנקודה שלא משנה באיזה בלגן מצאת את עצמך היום, תמיד יש לך את האפשרות להשתנות לאט ובצעדים קטנים שעם הזמן הם יתחברו להתפתחות משמעותית שתשנה לך את החיים.

כשמצליחים למצוא דרך להפוך את החוויות הכואבות והאפלות שלך לשיעור שיכול לעזור לאנשים שנמצאים באותו המצב, הזיכרון הלא נעים הזה יתפוס משמעות אחרת וזה אולי אפילו ירגיש לך שאולי יש סיבה חיובית ומשמעותית לחוויה השלילית, אפילו סיבה ומשמעות נעלה. כי דרך החוויה השלילית שכנראה לקחה אותך למקומות אפלים בחיים, יש לך את האפשרות לעזור לאנשים למצוא את האור.

חשוב להבין את התפקיד שיש לביסוס אמון במשחק הזה של כתיבת מאמר, של כתיבת תוכן ושל כתיבה שיווקית לבלוג כדי להתחבר לטראפיק מאסיבי. כי זאת בעיה רצינית אם הקהל שלך לא מרגיש אמון כלפיך. ואני חושב שלהרשות לאנשים להכיר את "האני האמיתי" שלך היא הדרך האפקטיבית ביותר ליצירת אמון מולם שמבוסס על חברות ואפילו על אינטימיות.

להיראות יותר מידי מושלמים יגרום בסופו של דבר לבית הקלפים לקרוס, קשר כנה יוצר חיבור אמיתי עם המבקרים בבלוג שלך שהופך לטראפיק חוזר, להמלצות ולשיתופים.

5. כתיבת מאמר מתבצעת קודם עבור אנשים ואח"כ עבור העכבישים


יש 2 גישות עיקריות בכתיבת תוכן ומאמרים בעולם יצירת התוכן שמשווקים דוגלים בהן במטרה למשוך אליהם טראפיק. מצד אחד יש את אנשי העכבישים, הבוטים והאלגוריתם שאומרים שכל מה שיצרת בבלוג או בערוץ היוטיוב שלך מיועד אך ורק כדי להשפיע על מנועי החיפוש כי הם אומרים שזאת הדרך להגיע עם התוכן שלך לקהל גדול ולקבל חשיפה.

בצד השני של המשוואה יש את האנשים שאומרים שהתוכן חייב להיות ברמה הגבוהה ביותר שמספק ערך מדהים לבני האדם שבאים לבקר בבלוג שלך.

עכשיו, אני יודע גם מניסיון וגם משיחות עם בלוגרים ואנשים שפנו אליי שיש הרבה קורסים ואנשי מקצוע בתחום שמעדיפים ללקק למנועי החיפוש. הם עושים מחקר מילות מפתח, מעסיקים כותב תוכן פרילנסר דרך FIVERR או UPWORK וקונים מהם מאמר של 400 – 500 מילים בכלום כסף.

כתיבת תוכן
לכתוב עבור בני אדם ופחות למחשבים

 

אחרי שהם מקבלים את המאמר הם עושים אופטימיזציית און פייג' אינטנסיבית ומניחים קישורים חיצוניים שמגיעים מאתרי מאמרים מפוקפקים…

וזהו! הפוסט מוכן לעלות לאוויר.

וכאן אנחנו נדבר על יצירת קישורים חיצוניים בצורה נכונה וטבעית.

אבל, רוצה לדעת איפה הבעיה עם הגישה הזאת?

המאמר אולי עולה בדירוג במנוע החיפוש של גוגל ומקבל חשיפה מול גולשים, אבל בסופו של דבר מי שקורא אותו זה בני אדם אמיתיים ואז שלושה דברים יקרו כשהם יקליקו על המאמר שלך שמצאו דרך מנוע החיפוש שהכין אותו כותב התוכן שמצאת ב-5$…

  • הראשון, הם יצטערו לגלות שהם בזבזו 3 דקות יקרות מהזמן שלהם בקריאת זבל.
  • השני, הם לא יהיו מעוניינים יותר בתוכן שלך ואם היה לך סיכוי כלשהו ליצירת אמון בינך לבין הגולשים אז עכשיו הוא נמחק לגמרי.

הם ילחצו על כפתור החזרה לאחור בסייר שלהם ויחפשו תוכן מושקע בגוגל של כותב שבאמת איכפת לו מאנשים ומהבעיה שהם מנסים לפתור. כי אני מזכיר לך שאנשים מחפשים בגוגל לפתור בעיות, לענות על שאלות ולהתגבר על אתגרים שמעכבים אותם מלהגיע אל היעדים שלהם.

  • והדבר השלישי שיקרה כשגוגל רואה שיש לך פוסט שאנשים מהר מאוד נוטשים חזרה למנוע החיפוש כדי להמשיך לחפש, היא תבין שאין בו ערך עבור הגולש שחיפש את ביטוי המפתח שהביא אותו אליך והיא תוריד את הפוסט בדירוג.

אבל…

גם יצירת תוכן ברמה הגבוהה ביותר, ברמת איכות של ממש אומנות עבור אנשים תוך כדי התעלמות מהאלגוריתם ומהעקרונות שעליהם האינטרנט מתבסס היום, כמו היסודות של און פייג' SEO, ביצוע מחקר מילות מפתח והשימוש בהם בצורה נכונה בתוכן…

לא יספק לך את התוצאות שקיווית להגיע אליהם.

זה נכון שהשאיפה שלך צריכה להיות לכתוב תוכן מדהים עבור בני האדם ולא עבור מנועי החיפוש, אך גם בדרך הזאת קשה למצות את הפוטנציאל המלא של הפוסט ולהגיע לקהל שרוצה למצוא אותך!

אגב, דרך כלים למחקר מילות מפתח אפשר לראות בבירור כמה גולשים מחפשים אותך בחודש ושהתוכן האיכותי שלך מפספס ולא מקבל מספיק חשיפה שאמורה בסופו של דבר לייצר טראפיק אליך לבלוג.

אז מה עושים במקרה כזה כשיש שתי גישות קיצוניות?


הפעולה החכמה תהיה ללכת על דרך המלך באמצע… זאת אומרת, גם לייצר תוכן ברמה מדהימה שפונה לקוראים ושמציג להם פתרון ועזרה להתמודד מול האתגרים שלהם… וגם להשתמש בכלים שמאפשרים לך למנף לטובתך את האלגוריתם של גוגל שזה ביצוע מחקר מילות מפתח וביצוע און פייג' SEO.

עכשיו…

אם עדיין לא עשית את זה, אני מזמין אותך לפנות זמן ולאפשר לעצמך ללמוד בחינם SEO.

לחיצה על הקישור הזה תעביר אותך לקורס קידום אתרים בחינם…

ואני מזכיר לך שהאלגוריתם של גוגל מתבסס על חיפוש ביטויי מפתח ומחקר מילות מפתח. זאת הדרך לקבל תובנות כמעט מיסטיות שמאפשרות לך לקרוא את המחשבות של קהל היעד שלך ולהבין בדיוק את מה שהוא רוצה. כי גילוי הדבר שיש לקהל שלך תשוקה אליו ואז ליצור אותו עבורו, מעלה דרסטית את סיכויי ההצלחה שלך בלמשוך אליך טראפיק וביצירת רווחים.

לכן יצרתי את הסרטון הזה שמדריך אותך איך עושים מחקר מילות מפתח.

אגב, יש דבר אחד שצריך לעשות בתדירות ובעקביות ובצורה נכונה כדי לייצר הצלחה אדירה דרך כל עסק אינטרנטי והאמת שהרעיון הוא די פשוט, וחשוב שזאת תהיה האנרגיה שדוחפת קדימה את העסק שלך, ואנרגיה הזאת נמצאת ב…

לספק עזרה אמיתית וכנה לאנשים!

כי אם הצלחת להפוך לאדם שמספק עזרה לקהל שלו, הגולשים שלך ירגישו ויחשבו עליך כעל המדריך והיועץ הנאמן שלהם.

ועכשיו נדבר על לעזור לאנשים בהרחבה.

6. אם שום שיטה לא עובדת אז מומלץ להתמקד בלעזור לאנשים


יש לי ניסוי חשיבתי מהיר בשבילך ובסיום יש סיכוי טוב להגיע לתובנה עמוקה ואולי אפילו לפריצת דרך עם העסק אינטרנטי שלך!

נגיד שהחלטת לעבור דירה והגיע יום המעבר. חברת ההובלות הגיעה והמשאית מתקרבת אליך בנסיעה לאחור כשהדלת האחורית כבר פתוחה. כל הבית שלך ארוז בקרטונים שמסודרים בערמה ענקית שמוכנה להיות מועמסת על המשאית ואז, שני השכנים שלך צצים בדלת ונגשים אליך.

השכן הראשון אומר…

"רוצה עזרה להעמיס את הקרטונים?
תמורת 500 ₪ אני מעמיס לך את הכול למשאית!"

והשכן השני אומר…

"כל הקרטונים האלה למשאית, נכון?"

ועוד לפני שהספקת לענות לו והוא כבר עם קופסאות בידיים בדרך למשאית.

עכשיו לפני ששאלות כמו "מה זה קשור לכתיבת מאמר?" או "איך זה קשור לעסק שלי?" יתחילו להציק לך… לא לעצור ולהמשיך לקרוא כי הגענו לפריצת הדרך העסקית שלך.

איזה שכן חיבבת יותר?… כלפי איזה מהם יש בך יותר אמון? ושאלת מיליון הדולר: לאיזה שכן הרגשת צורך להחזיר טובה?

אני חושב שהתשובה היא פשוטה וזה ברור שלשכן שהתחיל מיד להעמיס וזה המקום שזה הופך למאוד מעניין, כי אני מאמין שמדובר בטבע אנושי לפתח בראש שלנו חוב רגשי שיוצר בנו דחף לפדות אותו וכמה שיותר מהר.

הוא גורם לנו לרצות להחזיר לאנשים על העזרה ועל הערך שקבלנו מהם וזאת הסיבה שאני שואל אותך עכשיו…

מה היחס שלך למבקרים, למנויים ולנרשמים שלך?

כי המטרה של הניסוי הזה היא לעזור לך להבין את הגישה שלך לתוכן, לרשימת התפוצה ולמערכת היחסים שיש בינך לבין הקהל שלך. אז האם הגישה שלך זה לספק להם כמה שיותר ערך? או שהגישה שלך זה להיות השכן החצוף והלא מתחשב שקודם מצפה לקבל לפני שהוא נותן?

לא צריך להיות גאון שיווקי כדי לראות איזה גישה תיצור לך מערכת יחסים חזקה, יציבה וארוכת טווח ואני רוצה לעודד אותך להיות האדם שדוחה את הסיפוק המיידי והדבר הראשון שהוא עושה זה מספק ערך לקהל שלו וזה ידהים אותך לגלות מה קורה כשאנשים מרגישים צורך להחזיר טובה.

עכשיו… לפעמים קוראים לזה חוק המשיכה ולפעמים חוק ההדדיות, אבל השם באמת לא משנה ומה שחשוב לקחת מכאן לכל אורך הדרך שלך בעסקים הוא… שנתינת ערך (פתירת בעיה) מחזירה אליך אנשים. בני אדם מחפשים ב-Google איך לפתור בעיות ולכן כדי למשוך טראפיק מאסיבי לבלוג שלך דרך כתיבת מאמר צריך להתמקד במתן עזרה, פתרונות לאתגרים, לעזור לאנשים להתפתח ולהגשים מטרות בחיים.

ואם עדיין לא קראת אז אני מזמין אותך להקליק כאן כדי לעבור אל המאמר בנושא חוק המשיכה וחוק ההדדיות.

אנחנו נדבר בו הרבה יותר לעומק על איך למשוך אליך את כל מה שרצית.

7. ולסיום – אפשר להשתפר בכתיבת מאמרים ובכתיבה שיווקית ויש לי קורס בחינם שיעזור לך


קורס קופירייטינג
קורס קופירייטינג

 

יש מיומנות אחת שבאמת יכולה לעזור לך להפנות את תשומת הלב של הקהל שלך אליך דרך הרעש ואין סוף הסחות הדעת שמושכים אותו לכל כיוון אפשרי.

קופירייטינג היא אומנות השכנוע וההשפעה דרך המילה הכתובה שתלמד אותך להתבטא בצורה מתומצתת, עניינית שמניעה לפעולה. כי היום אנשים אמנם רוצים שנינות, דרמה והתרגשות אבל הם גם מאוד רוצים לחסוך זמן.

אין לאנשים יותר מידי זמן היום!

אם חשבת שהקהל שלך קורא את התוכן שלך כשהוא יושב בנוחות על הספה עם כוס קפה ביד ושיש לו את כל הזמן שבעולם כדי להישאר מפוקס בכל פיסקה, שורה ומילה… אז כדאי לך לחשוב שוב.

כולם מאוד עסוקים ויכולת המיקוד שלהם נמשכת רק לכמה דקות בודדות שבהן הם רוצים לבדוק מיילים, הודעות, מסרים והתכתבויות שמגיעות דרך עשרות אפליקציות.

אנשים מחפשים לקצר תהליכים ולהספיק כמה שיותר בזמן הקצר ביותר שאפשר ואם סרטון היוטיוב שלך לא הצליח להעביר אליי ב-10 השניות הראשונות את מה שאני אמור לקבל מהצפייה בו, אז אני וכנראה שעוד גולשים ביוטיוב נפסיק לצפות ונעבור לווידאו אחר שהוא ברור יותר ואגב, אם חשבת להקים ערוץ יוטיוב שמייצר לך רווחים יפים אז כדאי לבקר במדריך הזה.

אותו הדבר בפוסטים בבלוג, במודעות בפייסבוק בגוגל ובפודקאסט שלך בספוטיפיי וזאת הסיבה שיצרתי בשבילך קורס למתחילים ובחינם.

להקליק כאן כדי לעבור לקורס קופירייטינג וללמוד בחינם איך להעביר מסר מדויק, מהיר וברור שמניע את הקהל שלך לפעולה.

ולהקליק עכשיו כאן כדי ללמוד כתיבה שיווקית וקופירייטינג דרך 5 הספרים הטובים ביותר בתחום.

ואשמח לקבל תגובות, הערות והארות בתחתית המדריך.


 

הגעת לסוף המאמר בנושא כתיבת מאמר ותוכן ואני רוצה לומר לך תודה ענקית כי אני מעריך אותך ואת הזמן שלך ומקווה שמצאת כאן את מה שחיפשת.

לא לדאוג, אני לא מלקק סתם כי תיכף תבוא הבקשה… 🙂

אני משתדל לכתוב כאן ב-Its Up 2 Me על נושאים ותחומים שמעניינים אותי ומקווה שגם אותך וכדי שאוכל להשתפר ולהציג תוכן עדכני ואיכותי, יעזור לכולם לדעת…

  • איך התרשמת מהכתוב?
  • איך לדעתך ניתן לשפר את התוכן?
  • האם לדעתך חסר כאן מידע עדכני?
  • איזה מידע יש בידך שחשוב לך שאוסיף אותו?

זאת אינפורמציה שתועיל משמעותית לבלוג ולקוראים שלו.

עכשיו, כמובן שזאת לא חובה ואשמח מאוד אם מתאפשר לך, להשאיר טקסט קצר שמסביר את דעתך על הפוסט ובמידה ואהבת, כל עזרה בהפצת המידע תתקבל בברכה.

שוב תודה רבה ומקווה שהיה מועיל.

נתראה בערוץ היוטיוב.

מני.

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. אמנון ברזילי

    מה שכתבת פשוט נפלא. אמנם אני חדש לגמרי ורק היום עולה אתר שלי אך אני מתעקש לכתוב לבני אדם ולא למנועי הגוגל ואת זה המקדם שלי מסרב להבין. ביקש ממני לכתוב מאמר שכותרתו מעפנה ולטענתו "חבל להפסיד ביטוי מפתח אם יש לו כ-800 חיפושים". הצגתי לו ביטוי חליפי שאף לו יש כמות חיפוש זהה.
    בקיצור, יישר כח וכל טוב.

    1. מני קריחלי

      תודה רבה אמנון,
      בהצלחה עם האתר החדש שלך.

כתיבת תגובה