You are currently viewing כתיבת תוכן לאתרים – איך כותבים תוכן שגוגל תתאהב בו מהר
כתיבת תוכן לאתרים

כתיבת תוכן לאתרים – איך כותבים תוכן שגוגל תתאהב בו מהר

שתפו בבקשה ועזרו לחברים שלכם למצוא את הפוסט הזה!

כתיבת תוכן לאתרים ולבלוגים שיגיע גבוה ומהר בגוגל, עושים כך…

  1. חובה לבצע מחקר מילות מפתח מקיף ואיכותי.
  2. נעזרים במידע שגוגל מספקת לנו כדי להציג לקהל תוכן רלוונטי לכוונת הגולש.
  3. מכניסים ביטוי מפתח ראשי לכותרת הראשית H1 של המאמר.
  4. מוסיפים ביטויי מפתח משניים אל תתי הכותרות ה-H2 שבמאמר.
  5. מוסיפים ביטויי מפתח משניים גם לתתי הכותרות ה-H3 במאמר.
  6. עכשיו מתחילים למלא בטקסט כמו פתיח ותוכן רלוונטי לכל תתי הכותרות.
  7. מוסיפים תמונות שמשקפות את התוכן.
  8. עושים SEO לעמוד כדי שידורג מהר במנוע החיפוש של גוגל.
  9. משחררים את המאמר לאוויר העולם.

אז מה תלמדו כאן על כתיבת תוכן לאתרים?


אז קודם כל מה שלא תלמדו כאן זה כתיבה שיווקית ובמידה והנושא מעניין אתכם,

במאמר הזה אני ממליץ על 5 ספרים שנכתבו ע"י 5 אגדות קופירייטינג שילמדו אתכם לכתוב כותרות ומודעות ממירות כמו אשפים כדי למכור יותר.

אתם כן תלמדו במאמר הזה איך לבצע כתיבת תוכן לאתרים שיהיה רלוונטי לכוונת הגולש וגם תבצעו אופטימיזציה לרלוונטיות הטקסט עבור מנוע החיפוש של גוגל.

בין אם יש לכם מוצרים או שירותים שאתם רוצים להציע בבלוג או באתר, מאמר שפוגע בדיוק לכוונת הגולשים שלכם ושמספק להם את כל המידע הרלוונטי ישפר משמעותית את אחוזי ההמרה.

יש הרבה פרמטרים בעמודי האתר שחשוב להתייחס אליהם כשעושים אופטימיזציה עבור גוגל ובין החשובים אם לא החשוב בניהם הוא כתיבת תוכן לאתרים שהוא רלוונטי לכוונת הגולש.

מה הסיבה שאנחנו צריכים לכתוב מאמרים שעוברים התאמה לקידום אתרים?

טוב אז יש לזה 2 סיבות עיקריות…

  1. כדי שהמאמר יכיל תוכן רלוונטי לבעיה, לאתגר או למטרה שעומדת בפני הגולש ושיתפוס את תשומת הלב של הקורא.
  2. כדי להקל ככל שניתן על האלגוריתם של גוגל להבין מה הוא המסר העיקרי שבמאמר שלכם.

אז איך אתם עושים את זה?

עכשיו, לפני שממשיכים לקרוא, יש 2 דרישות מקדימות והראשונה היא לקרוא את המאמר שמלמד אתכם את תכנית הפעולה המהירה ביותר לדירוג בגוגל, האסטרטגיה לקידום אתרים אורגני שמביאה לכל אתר ובלוג סמכות ורלוונטיות במהירות.

המאמר הזה הוא המשך ישיר לסרטון שבו אני מדריך על איך לעשות מחקר מילות מפתח.

בסרטון תלמדו לעשות מחקר ביטויי מפתח גם עם כלים חינמיים וגם עם כלי בתשלום…

שאני משתמש בו באופן אישי שנקרא KWFinder.

ממליץ לצפות בסרטון הזה לפני שאתם ממשיכים לקרוא…

לפני כתיבת תוכן לאתרים עושים מחקר מילות מפתח


עכשיו…

למה זה חשוב לעשות מחקר מילות מפתח מעמיק ואיכותי עם כלי ברמת PRO?

כי הוא יעזור לכם…

  • להבין מה הוא הביטוי הנכון והרלוונטי ביותר.
  • למצוא ביטוי ברמת תחרות נמוכה ובעל זנב ארוך (Long tail Keyword) שהוא ביטוי בעל 3-5 מילים.
  • לאתר ביטוי שיש לו מספר חיפושים חודשיים גבוה.
  • למצוא ביטויים נוספים שישלימו את הביטוי המרכזי לכיסוי מלא של רלוונטיות המאמר לכוונת הגולש.

תראו…

התנאי שרשמתי לגבי ה-Long Tail Keyword לא תמיד יהיה חובה כי בניגוד לביטוי מפתח בעל זנב קצר (מורכב ממילה אחת או שתיים) שנראה כך…

"הרחקת יונים".

ביטוי בעל זנב ארוך יראה כך…

"מכשיר להרחקת יונים מהמרפסת בצורה עצמאית".

אנשים שמחפשים בגוגל ביטוי ברמת הספציפיות הזאת (זנב ארוך), לרוב מעוניינים למצוא שירות או פתרון באופן דחוף.

הם עברו כבר את שלב חיפוש אחר מידע בנושא.

זאת אומרת שהם להוטים לקנות מוצר או שירות וכרטיס האשראי מונח לידם ומוכן לשימוש.

גם אם יש מעט מאוד חיפושים חודשיים לביטוי הזה, לבעל מקצוע בתחום הזה ישתלם מאוד להיות מדורג עליו ראשונים בגוגל.

דוגמא:

לשם ההמחשה, חיפשתי בכלי KWFinder את הביטוי "מזון טבעי לכלבים" ואלה התוצאות שקבלתי.

אני מדגיש שלא בצעתי מחקר מעמיק בנושא אלא שטחי ביותר וזאת כדי ללמד אתכם את הטכניקה.

מחקר מילות מפתח לכתיבת תוכן לאתרים
מחקר מילות מפתח לכתיבת תוכן לאתרים

 

שימו לב בבקשה שלביטוי הראשי יש כ-340 חיפושים חודשיים וקושי התחרות הוא נמוך מאוד וקיבל ציון 6 מתוך 100.

כמובן שנשאף לכמות חיפושים חודשים גבוהה יותר.

עכשיו…

כדי שמאמר יהיה רלוונטי ככל שניתן לכוונת הגולש שמחפש בגוגל, חשוב לבחור ביטויים נוספים שקשורים לביטוי הראשי שיהפכן את המאמר לפתרון השלם עבור הבעיה שקורא מעוניין לפתור.

ולכן הכלי KWFinder כל כך מומלץ כי הוא מיד מציג תוצאות שגם הן רלוונטיות וגם אפשר לשנות את תצוגת תוצאות להשלמה אוטומטית של גוגל (מה שגוגל מציעה כשאתם מקלידים בשדה החיפוש)…

וגם לעבור לתצוגת השאלות שנשאלות בנושא הספציפי במנוע החיפוש.

וכך אתם יכולים להיות מדורגים בגוגל גם על הביטוי הראשי וגם על ביטויים נוספים.

שימו לב שמצאתי עוד ביטוי מעניין שאפשר לשלב אותו במאמר…

"אוכל טבעי לכלבים מתכונים".

מחקר מילות מפתח
מחקר מילות מפתח

 

ושוב אני מתמקד בביטויים שהם בעלי קושי תחרות נמוך וכמות חיפושים חודשיים גבוהה.

ביטוייםתחרותכמות חיפושים
מזון טבעי לכלבים6340
אוכל טבעי לכלבים8550
הנריס אוכל לכלבים5300
האונד אוכל לכלבים3150
אבוריג'ינל אוכל לכלבים240
מזון טבעי לכלבים מומלץ640
אוכל טבעי לכלבים מתכונים830
אוכל טבעוני לכלבים12100

עכשיו…

ראינו שיש גם אוכל טבעי וגם טבעוני לכלבים ויש הבדל משמעותי ביניהם. לכן במאמר חשוב להתייחס לנושא הזה כדי לא לבלבל את הקוראים.

בוודאי ראיתם ששני הביטויים "אוכל טבעי לכלבים" ו"מזון טבעי לכלבים" הם די דומים כאשר השני הוא בתחרות נמוכה יותר אך גם בעל מספר חיפושים חודשים קטן יותר.

במקרה הספציפי הזה, כדי להחליט באיזה ביטוי להתמקד נדרשת חפירה עמוקה יותר בכלי למחקר על הביטויים אבל לצורך ההדגמה בחרתי בביטוי מזון טבעי לכלבים שהוא בעל מדד תחרותיות נמוך יותר.

ודבר נוסף…

שמתם לב שיש מותגים שונים של יצרני מזון?

לכן כבר עכשיו אני מבין שיהיה חכם לתכנן את המאמר הבא שכנראה יהיה מאמר השוואת מוצרים בין המותגים השונים שבו אדבר על כל מוצר…

ועל היתרונות והחסרונות, לאיזה סוג כלבים זה מתאים, מחירים וכן הלאה.

איך תיעזרו בגוגל לכתיבת מאמרים לאתרים ובלוגים?


אחרי שמצאתם והבנתם מה הוא ביטוי המפתח שלכם וגם את הביטויים שהופכים את המאמר לפתרון מושלם לבעיה של הגולשים באתר שלכם…

עכשיו אתם תוסיפו ותבנו את המאמר שלכם גם על פי אינפורמציה שגוגל תספק לכם ומה שתעשו עכשיו זה לפתוח חלון של שסייר במצב גלישה פרטי.

בכרום זה "Incognito Window", בפיירפוקס זה "Privet Window" וזה כדי לא לאפשר להרגלי הגלישה שלכם לשנות ולהשפיע על תוצאות החיפוש.

אחרי שמריצים חיפוש על הביטוי "מזון טבעי לכלבים" הדבר הראשון שרואים הוא שמופיעות בחלק העליון 2 מודעות ממומנות ועוד 2 בתחתית.

ומשמאל, יש גם מוצרים למכירה בנושא.

וזה חשוב…

כי זאת אינדיקציה לכך שיש ביקוש למוצרים בנישה הזאת ושיש בה כסף.

ועוד זה אומר לנו שבמידה ויש לכם מוצרים ושירותים בנישה הזאת, זה יהיה רווחי עבורכם לשווק בה.

כתיבת תוכן לאתרים - עזרה בגוגל
כתיבת תוכן לאתרים – עזרה בגוגל

 

כתיבת תוכן לאתרים - עזרה בגוגל
כתיבת תוכן לאתרים – עזרה בגוגל

 

עוד דבר שאתם תחפשו בעמוד הראשון של גוגל זה את הביטויים המודגשים בתיאור של כל תוצאות החיפוש האורגנית.

לפעמים אתם תראו שיש מילים מודגשות שהן לא בדיוק אותו הדבר אבל דומות ומזכירות את הביטוי הראשי.

כמו כאן, כשחיפשתי "מזון טבעי לכלבים".

עזרה בגוגל
עזרה בגוגל

 

מה שזה בגדול אומר הוא שהביטויים "מזון טבעי לכלבים" ו"תזונה טבעית לכלבים", מבחינת גוגל הם די אותו הדבר.

ובמידה ואתם רוצים לכתוב מאמר בנושא "מזון טבעי לכלבים" זה מאפשר לכם ליצור תוכן דינמי יותר.

איך בדיוק?

על פי גוגל, אחד מכללי ה-SEO הוא שצריך לחזור על הביטוי הראשי מספר פעמים בתוכן וזאת בהתאם לאורך הטקסט.

אבל כאן, במקום לחזור כל הזמן על אותו הביטוי הראשי "מזון טבעי לכלבים" לאורכו של כל המאמר, תכלו מידי פעם לגוון ולהשתמש בביטוי "תזונה טבעית לכלבים" ומבחינת גוגל, זה יהיה אפילו יעיל יותר.

כי על השימוש בביטוי הזה, ועל אופטימיזציה כזאת תקבלו מגוגל סוג של אקסטרה נקודות בונוס.

נקודות שידחפו כלפי מעלה את העמוד שלכם בדירוג במנוע החיפוש.

מעולה…

עכשיו נשאר דבר אחרון.

תגללו עד הסוף כלפי מטה בגוגל לאזור של החיפושים הקשורים כדי לאתר שם ביטויים שיכולים להיות רלוונטיים למאמר.

כתיבת תוכן לאתרים - עזרה בגוגל
כתיבת תוכן לאתרים – עזרה בגוגל

 

כמובן שתשתמשו בהם רק אחרי שתעשו עליהם מחקר איכותי ובהנחה שחלק מהביטויים שמופיעים באזור החיפושים הקשורים, מתאימים למאמר…

מבנה התוכן בכתיבת מאמרים


נכון לעכשיו, שלב לפני שמתחילים ליצר את התוכן אתם תארגנו כך את התוכן שכל אחד ממילות המפתח יופיע בתוך תתי הכותרת ה-H2.

הכותרת הראשית בכתיבת מאמרים לאתרים


אז דבר ראשון זה כותרת ה-H1 שהיא הכותרת החשובה ביותר בכל המאמר כי היא זאת שעומדת בדלת הכניסה למאמר שלכם והאיכות וכוח השכנוע שלה יקבעו כמה גולשים יקליקו עליה ועם הכותרת הראשית אפשר לשחק בהרבה צורות.

לכן אני מציע לעשות טסטים ולבחור כותרת אחת מתוך ה-5 שחשבתם עליהם.

ושוב לשם ההדגמה, הכותרת הראשית שחיברתי היא…

מזון טבעי לכלבים – כל מה שחשוב לדעת על תזונה טבעית לכלבים שלכם.

שימו לב שאני משתמש בשני הביטויים, הראשית והשנייה שגוגל רמזה לנו כאשר היא הדגישה אותה בתוך התיאורים של תוצאות החיפוש האורגניות.

עכשיו בתוך המאמר, בטקסט העליון ביותר אנחנו נקדיש פסקה אחת או שתיים לפתיח ועליו אני מסביר בהמשך.

כותרות ה-H2 בכתיבת תוכן לאתרים


אחרי הפתיח, התוכן שכנראה אפתח אתו במאמר יהיה זה שמסביר מה זה מזון טבעי ובמה הוא שונה ממזון טבעוני.

לכן הכותרת ה-H2 הראשונה במאמר תהיה…

מה זה מזון טבעי לכלבים ואיך הוא שונה מאוכל טבעוני לכלבים?

הכותרת H2 הבאה במאמר תהיה…

איך תזונה טבעית לכלבים תשפר את החיים של החבר שלכם על 4?

אני משתמש בביטוי שגוגל הדגישה בתיאורים של תוצאות החיפוש שמאפשר לנו להשתמש בו כחליפי לראשי.

כותרת ה-H2 אחרי תהיה…

חטיפים טבעיים לכלבים כצ'יטים בריאים ובטעם מעולה.

בכותרת הבאה אשתמש בביטוי אחר וזה יראה כך…

שלושה מתכונים לאוכל טבעי לכלבים שהם קלים, מהירים, זולים ובריאים.

והכותרת האחרונה תהיה…

איפה אפשר למצוא מזון טבעי לכלבים?

בסוף השלב הזה, כך ייראה המבנה הבסיסי של המאמר:

  1. H1 – מזון טבעי לכלבים – כל מה שחשוב לדעת על תזונה טבעית לכלבים שלכם
  2. H2 – מה זה מזון טבעי לכלבים ואיך הוא שונה מאוכל טבעוני לכלבים?
  3. H2 – איך תזונה טבעית לגורים תשפר את החיים לכלבלב שלכם?
  4. H2 – חטיפים טבעיים לכלבים כצ'יטים בריאים ובטעם מעולה.
  5. H2 – שלושה מתכונים לאוכל טבעי לכלבים שהם קלים, מהירים, זולים ובריאים.
  6. H2 – איפה אפשר למצוא מזון טבעי לכלבים?

הטקסט בכתיבת תוכן לאתרים


מיד אחרי הכותרת הראשית H1, נתחיל עם הפתיח של המאמר…

מזון טבעי לכלבים – כל מה שחשוב לדעת על תזונה טבעית

  • סיפור הפתיח, הקדמה.

כאן רצוי שתציגו את עצמכם ותספרו את הסיפור שלכם (במידה ויש), ספרו על הדרך שבה אתם הצלחתם לעזור לכלב שלכם.

סיפורים אישיים מושכים ותופסים אנשים בצורה מאוד יעילה!

אם יש לכם סיפור אישי ואוטנטי שבו באמצעות החלפת מזון לחיית המחמד שלכם שיפרתם את המצב שלו משמעותית… ספרו אותו!

זה יגדיל את הסיכויים לכך שהגולשים ייפתחו אמון כלפיכם.

תראו…

נסו לשים את עצמכם במקום הקורא. צאו מתוך נקודת הנחה שאתם בעלים של חיית מחמד ושיש לכם כלב בבית.

אני יכול לומר כבעלים עד ממש לא מזמן של כלבה מיוחדת ומדהימה שלגדל כלב בבית זה לגמרי לא עניין של תחביב.

כמו בני משפחה, לגדל בעל חיים בבית זה לא רק עניין של כיף.

עם כל המתיקות שלהם, קורים עם כלבים גם דברים שיכולים להוציא אתכם מדעתכם.

זה לא רק אהבה כי זה הרבה מעבר.

מדובר בהתחייבות.

מדובר בהבטחה.

זאת דרך חיים.

הכלבה שלנו הפכה לחלק בלתי נפרד מהמשפחה ואנחנו התחשבנו בה בכל ההחלטות והשיקולים.

עכשיו…

אולי אלה מיכם שמעולם לא אימצו בעל חיים זה ירגיש לכם שזאת השוואה קצת מוגזמת אבל זאת ממש דאגה ואכפתיות כמו של הורה לילד.

אז חשוב להיות רגישים לנושא ולהבין מה אתם הייתם רוצים למצוא במאמר כזה אילו זה היה הכלב שלכם.

ובדיוק כמו לילד שלכם אתם רוצים להעניק לו כל דבר שישפר לו את איכות החיים.

ובין היתר זה יהיה גם מזון שיספק להם חיים בריאים, שמחים וארוכים יותר.

טוב, אחרי ששמנו את פתיח בצד…

תחת הכותרת ה-H2 הראשונה…


מה זה מזון טבעי לכלבים ואיך הוא שונה מאוכל טבעוני לכלבים?

כאן אנחנו נפגוש את הקורא בדיוק במקום שבו השאלות החשובות ביותר מציקות לו.

אז תפרקו את זה לשלוש נקודות עיקריות שיהיו כמובן כותרת H3:

  • מה זה תזונה טבעית לכלבים?
  • מה זה מזון טבעוני לכלבים?
  • למה מזון טבעי טוב יותר?

בנקודה האחרונה, דברו על הכלב של הקורא.

על איך זה יעזור לו, על מה זה יעשה לבריאות שלו ועל איך זה ישפיע על מצב הרוח שלו וכדומה.

בכותרת H2 הבאה…


איך תזונה טבעית לגורים עוזרת לשפר את בריאות הכלבלב שלכם?

טוב נראה לי שזה די ברור, מן הסתם הרבה קוראים יהיו מעוניינים במזון טבעי עבור הגורים שלהם אז חשוב לא לשכוח את הקהל הזה.

נדגיש את היתרונות של המזון עבור גורים.

  • למה מזון טבעי חשוב לגור שלך?
  • איך מזון טבעי מגיל צעיר עוזר לגורים לחיות יותר זמן?

נדבר על איך זה מחזק את העצמות של הגור, ומה הן ההשפעות החיוביות לשיניים שלו וכדומה.

כותרת ה-H2 הבאה…


חטיפים טבעיים לכלבים כצ'יטים בריאים ובטעם מעולה.

בתוכן הזה אפשר להמליץ על חטיפים טבעיים שהם ללא חומרים מעובדים שגם בהם יש יתרונות בריאותיים וגם איפה אפשר לקנות אותם.

אני לא יודע אם יש כזה דבר, אבל אולי אפשר ללמד גם איך להכין חטיפים ביתיים. בשלב הזה הייתי מדבר על מה מכניסים לתוך החטיפים הפשוטים.

  •  מה הם הדברים הלא רצויים (בלשון המעטה) שיש בחטיפים רגילים?
  •  למה כבעלים של כלב זה צריך להדאיג ואפילו להפחיד אותי?
  • איך חטיף טבעי פותר בעיות שחטיף רגיל לא יכול?

אז הנקודות (מזכיר שאלה יהיו כותרות H3) כאן יהיו…

  • למה רוב החטיפים הם גרועים?
  • למה חטיפים טבעיים הם עדיפים?
  • איך להכין חטיף טבעי?
  • איפה אפשר לקנות אותם?

כותרת ה-H2 הבאה…


שלושה מתכונים לאוכל טבעי לכלבים שהם קלים, מהירים, זולים.

טוב הרעיון כאן פשוט, הביצוע אולי פחות. אבל אף אחד לא אמר שכתיבת מאמרים או כתיבת תוכן לאתרים זה קל.

חפשו מתכונים למזון להכנה עצמית בבית ותכניסו אותם לתוכן שלכם.

שוב, כל סוג מתכון כאן מקבל כותרת H3 ואלה דוגמאות למתכונים שמצאתי בחיפוש מהיר בגוגל:

  • מתכון מופחת שומן ודל קלוריות.
  • מתכון הודו, ירקות ואורז.
  • מתכון שהוא פתרון קל ומתאים לרוב הכלבים.

ואני מדגיש…

אנחנו רוצים להגיע גם לקהל שמחפש את הביטוי הראשי וגם לקהלים של תתי נישות כמו…

  • בעלים של גורים.
  • קהל שמוכן להכין את האוכל בבית.
  • אנשים שמחפשים חטיפים.

והכותרת ה-H2 האחרונה…


איפה אפשר למצוא מזון טבעי לכלבים?

עכשיו…

אם יש לכם דיל כלשהו עם חברה מסוימת שמוכרת מזון טבעי, תחליפו את המילה "איפה" בכותרת ל"האם" ובסוף המשפט הכניסו את שם החברה.

שיראה כך:

האם אפשר למצוא מזון טבעי לכלבים בחברת XYZ?

ותחת הכותרת הזאת אני אדבר על…

  • הסניפים, המיקום ושעות הפעילות שלהם.
  • המותגים השונים שמיצרים מזון טבעי לכלבים.
  • וכאן אכניס טיזר למאמר ביקורת מוצרים שיעלה לאוויר בקרוב.

לא לשכוח לחזור לשורת הטיזר אחרי שמאמר הבקורת מוכן כדי להניח קישור אליו. במאמר הביקורת אסביר על המותגים, הסוגים השונים, על היתרונות והחסרונות של כל סוג מזון. כולל מחירים, זמני אספקה וכן הלאה.

כמובן שאם אני משווק שותף אז אדאג מראש לקישורי השותף שלי ואכניס אותם למאמר הביקורת כדי שאוכל לקבל את העמלה.

רוצים לראות איך נראה המאמר שלנו בשלב הזה?

הבסיס של העמוד לפני כתיבת תוכן לאתרים


אז זה מה שיש לנו עד עכשיו…

H1 – מזון טבעי לכלבים – כל מה שחשוב לדעת על תזונה טבעית לכלבים שלכם.

  • פתיח, הקדמה, הציגו את עצמכם וספרו את הסיפור שלכם.

H2 – מה זה מזון טבעי לכלבים ואיך הוא שונה מאוכל טבעוני לכלבים?

  • H3 – מה זה תזונה טבעית לכלבים?
  • H3 – מה זה מזון טבעוני לכלבים?
  • H3 – למה מזון טבעי טוב יותר?

H2 – איך תזונה טבעית לגורים תשפר את החיים לכלבלב שלכם?

  • H3 – למה מזון טבעי חשוב לגור שלך?
  • H3 – איך מזון טבעי מגיל צעיר עוזר לגורים לחיות יותר זמן?

H2 – חטיפים טבעיים לכלבים כצ'יטים בריאים ובטעם מעולה.

  • H3 – למה רוב החטיפים הם גרועים?
  • H3 – למה חטיפים טבעיים הם עדיפים?
  • H3 – איך להכין חטיף טבעי?
  • H3 – איפה אפשר לקנות אותם?

H2 – שלושה מתכונים לאוכל טבעי לכלבים שהם קלים, מהירים, זולים ובריאים.

  • H3 – מתכון מופחת שומן ודל קלוריות.
  • H3 – מתכון מבוסס הודו, ירקות ואורז.
  • H3 – מתכון שהוא פתרון קל ומתאים לרוב הכלבים.

H2 – איפה אפשר למצוא מזון טבעי לכלבים?

  • H3 – הסניפים, המיקום ושעות הפעילות שלהם.
  • H3 – המותגים השונים שמוכרים מזון טבעי לכלבים.
  • H3 – וכאן אכניס טיזר למאמר ביקורת מוצרים שיעלה לאוויר בקרוב.

לסיום בנושא כתיבת מאמרים ותוכן לאתרים


השלב האחרון שנשאר לנו הוא למלא את המאמר בתוכן. אם זה אתם שכותבים בעצמכם או דרך כותב תוכן מקצועי זה לא כל כך משנה.

כי בשלב הזה חלק גדול מהעבודה כבר מאחוריכם.

צפו בסרטון הזה כדי לראות איך אני כותב תוכן באנגלית במהירות… https://youtu.be/mN2nJmk9kGk

מכאן זה הרבה יותר נוח לכתוב כ-200 מילים תחת כל כותרת וכך להגיע בקלות למאמר של כ-2000 מילים ויותר.

בשיטה הזאת, המאמר יהיה מדויק, ממוקד ורלוונטי לקהל המטרה שלכם, במיוחד כאשר תתי הכותרות שלכם מכילות את ביטויי המפתח שגיליתם דרך מחקר מילות המפתח.

גוגל תבין שלא רק שאתם שולטים בביטוי המפתח העיקרי אלה גם בתתי הביטויים ובנקודות שהן קשורות ורלוונטיות לנישה. גוגל תבין שאתם מכירים את הקהל שלכם ומבינים את כוונת הגולש שלכם.

ואולי זה קצת אירוני כי הרבה מהמידע גוגל בעצמה סיפקה לנו.

מה שנשאר אחרי השלמת כתיבת התוכן זה למצוא תמונות מתאימות ושקשורות לנושא ולהמשיך עם ביצוע אופטימיזציה עבור מנוע החיפוש של גוגל.

כי יש מאות פרמטרים שגוגל בוחנת עמודים לפיהם אבל בסרטון הזה אני מסביר איך לעשות On Page SEO במאמרים לפרמטרים החשובים ביותר לגוגל.

אלה שמשפיעים בצורה המשמעותית ביותר על הדירוג שלכם בתוצאות החיפוש.


 

הגעת לסוף המאמר ואני רוצה לומר לך תודה רבה…

אני מעריך אותך ואת הזמן שלך ומקווה שמצאת כאן את מה שחיפשת.

לא לדאוג, אני לא מלקק סתם כי תיכף תבוא הבקשה… 🙂

אני משתדל לכתוב כאן על נושאים ותחומים שמעניינים אותי ומקווה שגם אותך וכדי שאוכל להשתפר עוד יותר ולהציג תוכן עדכני ואיכותי, יעזור לכולם לדעת…

  • איך התרשמת מהמאמר?
  • איך לדעתך ניתן לשפר את התוכן?
  • האם לדעתך חסר כאן מידע עדכני?
  • איזה מידע יש בידך שחשוב לך שאוסיף אותו?

זאת אינפורמציה שתועיל משמעותית לבלוג ולקוראים שלו.

עכשיו,

כמובן שזאת לא חובה ואשמח מאוד אם מתאפשר לך, להשאיר טקסט קצר שמסביר את דעתך על הפוסט.

ובמידה ואהבת, כל עזרה בהפצת המידע תתקבל בברכה.

שוב תודה רבה ומקווה שהיה מועיל.

נתראה בערוץ היוטיוב.

מני.


שתפו בבקשה ועזרו לחברים שלכם למצוא את הפוסט הזה!

כתיבת תגובה