You are currently viewing קידום אתרי וורדפרס – 12 טיפים לאופטימיזציה מושלמת מול גוגל
קידום אתרי וורדפרס

קידום אתרי וורדפרס – 12 טיפים לאופטימיזציה מושלמת מול גוגל

קידום אתרי וורדפרס – גוגל היא לא מנוע חיפוש


כשעושים קידום אתרי וורדפרס בגוגל, אתם חייבים לזכור שלושה דברים קריטיים:

  1. Google היא לא מנוע חיפוש, היא חברת פרסום!
  2. הגולשים שמבקרים את אתר האינטרנט שלכם הם הנכס החשוב ביותר של גוגל.
  3. המטרה של Google היא להציג לגולשים את התוכן הרלוונטי ואיכותי ביותר שהיא יכולה למצוא עבורם.

כי תראו…

אם יבוא היום ובו Google פתאום תפסיק להציג תוכן רלוונטי לקהל שלה שמחפש פתרון לבעיה, אתגר או מטרה, זה יהיה גם היום שבו Google תפסיק להתקיים.

ברגע שאנחנו נפסיק להתייחס אליה כאל… "דוקטור גוגל – היועץ והמדריך הנאמן שלנו לענייני הכול". ונתחיל לחפש מידע במקומות אחרים, משווקים יפסיקו לשלם לגוגל כסף כדי לפרסם דרכה.

המשווקים הרי סומכים על גוגל למשוך מיליארדי אנשים בחודש דרך השירותים ה"חינמיים" שלה כדי שתהיה להם את היכולת להציג בפניהם מודעות. אם היכולת הזאת של Google תיפגע או תפסיק להתקיים, החשיפה של המודעות תרד והמשווקים יעדיפו לפרסם בפלטפורמות של מתחרות.

מה אני מנסה לומר בזה?…

התוכן השיווקי שלכם חייב להיות רלוונטי ומועיל לקהל המטרה שלכם כדי ש-Google תאהב להציג את הפוסטים והמאמרים שלכם.

מה זה קידום אתרים אורגני – SEO?


אם בניתם אתר אינטרנט או בלוג אז צריך שתדעו שקידום אתרי וורדפרס בגוגל מיועד בעצם עבור שני גורמים:

  1. קהל המטרה שלכם.
  2. מנוע החיפוש.

כולם יודעים שבישראל, מנוע החיפוש הפופולרי ביותר הוא של חברת Google. כ-90 אחוז מהחיפושים בארץ אנחנו עושים דרך מנוע החיפוש של Google.

למי שלא יודע, Google נוסדה ב-1998 וליתר דיוק ב-4 לספטמבר 1998 ואחרי 23 שנים של שכלול ושיפור מנוע החיפוש והאלגוריתם שלה ואחרי 23 שנים של ניסיון בהצגת תוצאות ובאיסוף מידע.

יש ל-Google הבנה מדויקת על הפרמטרים והגורמים שמושך אנשים או שמרחיק אותם מהתוכן שהיא מציגה להם ובדיוק בפרמטרים האלה קידום אתרים אורגני מתמקד.

עכשיו, יש מאות פרמטרים שלפיהם-Google בוחנת כל עמוד בכל אתר אינטרנט ובלוג ולכל פרמטר יש את הציון והחשיבות שלו.

אז מה השורה התחתונה כאן?

בקידום אתרים אורגני למנוע החיפוש של גוגל אתם לא חייבים להכיר את כל מאות הפרמטרים שלפיהם Google מדרגת עמודים במנוע החיפוש שלה. מספיק שתלמדו את 10-15 הפרמטרים הקריטיים והחשובים ביותר כדי להגיע לתוצאות טובות מאוד.

והחדשות הטובות הן שאחרי שתלמדו אותם אתם לא נשארים לבד. כי כשבונים אתר ב-WordPress אחד התוספים החשובים שתתקינו יהיה Yoast שמדריך אתכם בכל הקשור ל-SEO בכל עמוד באתר שלכם.

הוא מראה לכם ברמה הוויזואלית איפה כל פוסט שלכם לא עומד ב"תו התקן" של Google ואיך לתקן את המצב.

מדריך קידום אתרי וורדפרס בגוגל


עד כאן זה היה קידום אתרי וורדפרסSEO על קצה המזלג.

אז אחרי שהבנתם את הרעיון שעומד מאחורי קידום אתרי וורדפרס. עכשיו, אני רוצה ללמד אתכם מה הם הפרמטרים החשובים ביותר שאתם צריכים להקפיד עליהם בכל עמוד תוכן שתפרסמו בבלוג.

ולחצו כאן אם אתם מעוניינים בתכנית פעולה המהירה ביותר ובאסטרטגיה לקידום אתרים אורגני עבור הבלוג שלכם.

מתחילים…

מחקר מילות מפתח לקידום אתרי וורדפרס בגוגל


הכול מתחיל במחקר מילות מפתח.

מילות מפתח אלה הביטויים שהקהל שלכם משתמש כדי למצוא פתרון לתקלה, לבעיה שיש להם, אתגר או מטרה שהציבו לעצמם.

לדוגמא, אדם שמעוניין בנושא שיווק שותפים הביטוי "שיווק שותפים" יהיה זה שישתמש בו כדי למצוא עליו מידע רלוונטי דרך גוגל.

אי אפשר להתחיל קידום אתרים אורגני ללא ביצוע מחקר מילות מפתח כי אתם רוצים להבין אם יש מספיק חיפושים לביטוי שאתם מעוניינים לכתוב עליו פוסט כי אם אין, לא תצליחו להיחשף לגודל התנועה של גולשים שתהיה משתלמת כלכלית.

למעשה, את הרעיונות לפוסטים אתם צריכים לקבל מביצוע המחקר הראשוני.

עכשיו,

במידה ואתם רק מתחילים בתחום והדומיין שלכם עדיין חדש ולא צבר מספיק סמכות. כדי שתתברגו מהר ככל שניתן בעמוד הראשון של Google מה שאתם צריכים לחפש במחקר מילות המפתח זה את הביטויים שיש להם מקסימום חיפושים בחודש שהם בעלי מינימום תחרות.

לכן, אני ממליץ מאוד ללכת על ביטויים ארוכי זנב. במקום לדוגמא ללכת על הביטוי הקצר והסופר תחרותי "ירידה במשקל"…

חפשו ביטוי ממוקד הרבה יותר כמו "ירידה במשקל לאימהות מעל גיל 30" שכנראה יהיה בעל פחות חיפושים חודשיים אבל הוא בפוקוס על קהל ספציפי שמעוניין בפתרון דחוף.

ואם עדיין לא צפיתם… צפו בסרטון הזה שבו אני מסביר על איך לעשות מחקר מילות מפתח.

ביטוי המפתח


התוסף YOAST יעזור לכם בעניין הזה ובכל זאת חשוב שתדעו שביטוי המפתח צריך להופיע…

  • בתחילת הכותרת.
  • צמוד להתחלה של התיאור.
  • בתחילת הפיסקה הראשונה של המאמר.
  • בתתי הכותרות שבמאמר (H2, H3, H4).
  • מפוזר לאורך המאמר בתדירות שתלויה בכמות המילים במאמר.
  • בשם הקובץ, בכותרת, בתיאור וב-ALT של כל התמונות שבפוסט.
  • בקישור של הפוסט (סלאג).

הכניסו את הביטוי על לפי ההמלצות של התוסף YOAST.

לא להכניס מעט אבל גם חשוב להקפיד שהביטוי לא יופיע יותר מידי פעמים.

הכותרת והתיאור – 2 האובייקטים החשובים ביותר של הפוסט


לצערי לעיתים קרובות מידי, הכותרת והתיאור מוזנחים ע"י בלוגרים בזמן שהכותרת והתיאור הם הפרמטרים החשובים ביותר במסלול של הגולש פנימה אל התוכן שהוא מעוניין להגיע אליו.

הכותרת והתיאור הם הדבר הראשון שהגולש רואה כש-Google מציגה לו את עמוד התוצאות.

אבל אתם יודעים מה הבעיה?…

שאתם "נלחמים" על תשומת הלב של הגולש שלכם מול כ-15 עד 25 מתחרים בעמוד תוצאות החיפוש בגוגל. וזה אם לוקחים בחשבון את המודעות הממומנות, סרטוני יוטיוב, תמונות ו-10 התוצאות האורגניות.

אתם חייבים לנצח את המתחרים שלכם במלחמה על תשומת הלב ואם תנצחו אותם גוגל תקפיץ אתכם למעלה.

איך גוגל יודעת?…

היא מודדת פרמטר שנקרא Click Trough Rate – CTR שזה שיעור הקלקה – כמות ההקלקות על הכותרת ביחס ל-X חשיפות.

זאת אומרת שאם הכותרת שלכם נחשפה 1000 פעמים לגולשים במנוע החיפוש של Google והקליקו עליה 50 פעמים, שיעור ההקלקה עומד על 5%.

מה שאני רוצה לומר זה שכדאי מאוד שתחשבו טוב על הכותרת והתיאור של המאמר. חפשו מאמרים באותו הנושא שמדורגים גבוה בגוגל ותבינו מה עובד בכותרות והתיאורים שלהם.

כי התפקיד שלכם הוא לסקרן עד כדי כך את המחפשים בגוגל ולגרום להם להקליק על הכותרת שלכם ולא של המתחרים.

וחשוב לא לשכוח גם לעמוד במגבלת כמות התווים המומלצת בכותרת ובתיאור.

בכל מקרה התוסף YOAST יעזור לכם בזה.

תשאפו שערך ה-CTR של הכותרת שלכם יהיה גבוה מזה של המתחרים.

כותרת ראשית וכותרות משנה בקידום אתרי וורדפרס


לכותרות ב-WordPress יש תגית זיהוי שנקראת H (Heading). והמטרה של הכותרות בין היתר היא לחלק את הטקסט למקטעים כדי לעזור לקורא למצוא מהר ככל שניתן את המקטע שרלוונטי אליו. הכותרת הראשית תהיה H1 וכלל הברזל הוא שהיא אחת ויחידה בכל הפוסט, כמו שם של ספר.

כותרות H2 עד H6 משמשות עבור כותרות המשנה ותתי המשנה ואין עליהם מגבלת שימוש. אנחנו נשתמש ב-H2 עבור כותרות המשנה בפוסט כמו פרקים בספר ו-H3 ומטה ישמשו אותנו לכותרות תתי המשנה. ולרוב לא נעבור את H3 ומטה אלא אם ניצור מאמר מאוד ארוך ומפורט.

המטרה של הכותרות היא לייצר היררכיה ולעשות סדר לקורא בעיניים.

לכותרות יש תפקיד חשוב נוסף כי אנחנו לא סתם ממציאים כותרת משנה או תת כותרת. כשתעשו מחקר מילות מפתח, הכלים לביצוע המחקר יראו לכם מה הביטויים הנוספים שהם גם רלוונטיים לנושא של הפוסט ובהם תשתמשו ככותרות משנה ותתי משנה.

בסרטון שמתחת אתם תלמדו עוד על כותרות וגם איך להכין פוסט לפני פרסום מבחינת SEO:

התאמת התוכן והעמוד לגולש בסלולרי


נכון להיום כ-70% מהגולשים מגיעים לאתרים ולבלוגים שלכם דרך הסלולרי ולכן גוגל נותנת חשיבות רבה להתאמת התוכן לצפייה בטלפון נייד. התוכן צריך להכיל שורות קצרות ולא פסקאות אין סופיות כמו בספר עב כרס.

חלקו את התוכן לקבוצות של כ-300 מילים כאשר כותרות משנה ותתי משנה מפרידות ביניהם.

זה מאמר שבו אני מלמד בהרחבה על כתיבת תוכן לאתרים ואיך לסדר את הכותרות והתוכן כך שגוגל תעדיף את המאמר שלכם על אחרים.

לא לפספס!

מהירות טעינת האתר היא קריטית לקידום אתרים


אחד הפרמטרים החשובים עבור Google לקידום אתרי וורדפרס הוא מהירות הטעינה של הבלוג או האתר ובמיוחד לאור העובדה שרוב הגולשים משתמשים בסלולרי שלהם כדי לחפש תשובות לשאלות שלהם.

והם תלויים באיכות הקליטה שבאזור שהם נמצאים בו.

ככל שעמוד התוכן שלכם יהיה קליל מבחינת גודל המידע שצריך להגיע את הסלולרי של הקורא, כך הוא יגיע מהר יותר לפתרון שהוא מבקש למצוא.

מה יכול להאט את הגלישה?

הגורמים העיקריים הם…

  • תמונות שלא עברו כיווץ והתאמה ללא פגיעה משמעותית באיכות.
  • התקנת יותר מידי תוספים באתר WordPress.
  • אחסון האתר על שרתים חינמיים איטיים.

לפעמים שדרוג לחשבון פרמיום בחברת האחסון יכולה לשפר משמעותית את חווית הגלישה.

מהירות טעינת אתר
מהירות טעינת אתר

אבטחת אתרי וורדפרס


אבטחת אתרים הוא תחום גדול ויכול להיות גם מורכב, אבל אם אשתדל מאוד לצמצם את הנושא ל-3 טיפים מהירים שהם בגדר חובה לכל בלוגר, אז הם יהיו הטיפים שבהמשך.

ואחד מהם הוא הטיפ החשוב ביותר שאני מכיר כי כנראה שיבוא היום והוא יציל לכם את העסק האינטרנטי שלכם.

ה-SSL והחשיבות שלו בקידום אתרי וורדפרס


SSL – Secured Sockets Layer הוא פרוטוקול תקשורת מוצפנת שמאפשר תקשורת מאובטחת בין מחשבים.

שימו לב בבקשה שתפקידו של SSL הוא לא למנוע חדירה של גורם שלישי ולעצור אותו מלהאזין ל"שיחה" בין שני מחשבים.

כי SSL בא לספק תשובה לשאלה…

"איך לאפשר לשני מחשבים לדבר ביניהם ולמנוע ממחשב שלישי שכבר מאזין להבין את תוכן השיחה?".

בשנים האחרונות ה-SSL הפך בעייני Google לפרמטר בעל חשיבות רבה בנושא קידום אתרים. ה-SSL היה בעיקר סימן היכר לחנות און-ליין שהיא בטוחה להשארת פרטי כרטיס אשראי אחרי ביצוע רכישה מקוונת.

היום, כל אתר אינטרנט, מבלוג, אתר תדמית וחנות שופיפיי יכולים להנות מההטבות של תוספת האות S בכתובת האתר.

כתובת אתר שפרוטוקול ה-SSL לא מופעל בו נראה כך:

http://www.mydomain.co.il

לעומת זאת כתובת אתר שה-SSL מופעל בו, האות S תתווסף אחרי ה-HTTP:

https://www.mydomain.co.il

מאחר וזה לא רלוונטי ל-SEO, פחות חשוב שלהבין איך הפרוטוקול עובד ולחצו כאן במידה והנושא מעניין אתכם.

מה שכן חשוב לכם לדעת הוא שגוגל מעניקה דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש לאתרים שפרוטוקול ה-SLL מופעל בהם.

SSL ניתן לרכישה ויש כמה סוגים שמתאימים לצרכים שונים.

לצורך של אתר תדמיתי, בלוג או אתר שעוסק בשיווק שותפים, רישיון SSL פשוט יספיק לכם ויעשה עובדה מצויינת.

ויש היום חברות לאחסון אתרים שמספקות SSL בחינם ובהתקנה פשוטה ואוטומטית תוך כדי התקנת אתר ה-WordPress שלכם או אחריה.

הגדירו שם משתמש וסיסמא חזקים


אחת הפעולות הפשוטות, החשובות והמוזנחות ביותר שיש!

בעלי אתרים מפספסים את החשיבות של התנהלות נכונה עם סיסמאות והאקרים משתמשים בכלים שמפצחים את השם המשתמש והסיסמא וככל שהסיסמא תהיה חזקה ומורכבת יותר, כך…

  • תקשו עליהם יותר.
  • תעכבו אותם.
  • תגרמו להם להתייאש.

לא משנה מה תעשו, העיקר הוא לנסות לגרום להם להשקיע בכם יותר זמן ומשאבים ממה שהם תכננו.

אז חברים…

שנו את שם המשתמש, הגדירו סיסמא חזקה ושמרו אותם במקום בטוח.

גיבויים – גבו את האתר שלכם באופן קבוע


הטיפ הזה הציל לי את אתר.

משום מה אנשים חושבים שגיבוי לבלוג עושים רק לפני עדכון או שינוי. אבל זה חשוב לקבוע גיבויים אוטומתיים ותדירים לקבצי האתר ולמסד הנתונים כי לא רק שידרוגים ועדכונים יזומים משפיעים עליהם.

חברת האחסון יכולה להיפרץ, ווירוס שהיה רדום במשך חודשים יכול להתעורר ועוד.

עכשיו גבויים זה באמת נושא סופר חשוב.

ובמאמר הזה תגלו גם באיזה תוספים אני משתמש לגיבוי האתרים שלי וגם על שיטות נוספות לאבטח את האתר שלכם.

תפקיד הקישורים בקידום אתרי וורדפרס בגוגל


קישורים הם כמו המלצות.

בדיוק כמו שרופא ימליץ לכם לקבל חוות דעת נוספת ע"י רופא אחר שגם הוא בעל ידע, ניסיון ומוניטין גדולים, כך אתם מקשרים בין העמודים הפנימיים שלכם לתוכן נוסף כדי להמליץ לגולשים על מידע נוסף שהוא רלוונטי ומשלים עבורם.

הדבר החשוב הוא לעשות את זה "בטאקט"…

וזה לקוח בוויקיפדיה:

"טאקט פירושו התנהגות הולמת המבוססת על התחשבות מאוזנת במצב החברתי ובסביבה שבהן נמצא אדם ברגע נתון.

מקור המילה ביוונית τακτ, שמשמעותו מגע או תחושה (בדומה למילה האנגלית touch).

טאקט הוא צורה של דיפלומטיה בין-אישית: היכולת להשפיע או להעביר מסר טעון מבלי לפגוע, וזאת באמצעות התחשבות, חמלה, נדיבות והיגיון.

לעומתו, חוסר-טאקט הוא התנהגות פוגענית, מעליבה וחסרת התחשבות."

ואם נתרגם את כל זה לביטוי קצר וקולע בקישורים אנחנו נפנה מבקרים לתוכן שהוא רלוונטי לכוונת הגולש בדיוק כפי שקישרתי לפני כמה שורות למעלה את המילה טאקט לוויקיפדיה.

קישורים ניתן ליצור…

  • בין העמודים הפנימיים שלכם.
  • ממקור חיצוני אליכם כמו מסרטון ביוטיוב בערוץ שלכם אל תוכן רלוונטי בבלוג.
  • מעמוד פנימי בבלוג החוצה לתוכן רלוונטי.

ככל שהמקור שמקשר אליכם או שאתם מקשרים אליו יהיה בעל סמכות גבוהה יותר מהסמכות של העמוד שלכם בבלוג כך הסיכוי שתקבלו דחיפה כלפי מעלה ע"י Google גדול יותר.

סמכות של אתר או עמוד (Domain Rate – DR, Page Rate – PR) ניתן למדוד ע"י כלים שונים לביצוע מחקרי מילות מפתח ומתחרים.

קישורים
קישורים

 

עכשיו תגידו…

נניח ואתם באמצע שיחה עמוקה מאוד, בשיחה מלב אל לב עם חבר בעניין בעיה במערכת היחסים והזוגיות שלו. האם פתאום בלי שום קשר לנושא, תמליצו לו לצפות בסרט קורע מצחוק שצפיתם בו לא מזמן?

אני מקווה שלא כי באותו הרגע השיחה הזאת תיגמר ורמת האמון, הסמכות והמוניטין שצברתם מולו כחבר תישחק בכמה נקודות.

אותו הדבר גם לגבי קישורים וסמכות של אתרים.

שם המשחק הוא רלוונטיות.

כמה מילים הטקסט צריך להכיל לקידום אתרי וורדפרס בגוגל?


אני לא יכול לומר לכם כמה ארוך ובכמה מילים למלא את המאמר שלכם. מה שאני כן יכול לומר הוא שתעשו מחקר מילות מפתח.

תמצאו את המתחרים שלכם בעמוד הראשון בגוגל בביטוי שעליו מתמקד המאמר שלכם ויש לכם עכשיו מולכם את 10 המאמרים שגוגל חושבת שהם הטובים ביותר כי הם ממוקמים ראשונים בתוצאות האורגניות.

דרך אתרי Word Counter (חפשו בגוגל) תרשמו בצד כמה מילים יש בכל אחד מעשרת הפוסטים.

תמצאו את הממוצע ותוסיפו לו עוד 20%.

לדוגמא,

אם בשלושה פוסטים מצאתם שמספר המילים הם…

  1. 1500 מילים.
  2. 1700 מילים.
  3. 1600 מילים.

הממוצע הוא 1600 מילים.

תוסיפו ל-1600 20% ותקבלו שהפוסט שלכם צריך להכיל כ-1920 מילים.

תמונות וסרטוני וידאו


בני האדם הם יצורים מאוד ויזואליים ואנחנו נותנים חשיבות גדולה למה שאנחנו רואים. לכן, הוספת תמונות לפוסטים שלכם תעזור להעביר את המסר שלכם בצורה הרבה יותר ברורה ומובנת. וזאת כמובן כל עוד התמונות הן רלוונטיות לנושא.

עכשיו אני מזהיר אתכם…

חשוב שתמצאו תמונות שהן חופשיות לשימוש שלא מסכנות אתכם בהפרת זכויות יוצרים.

בגלל זה תמונות של גוגל הן מחוץ לתחום!

יש לא מעט אתרים להורדת תמונות בחינם ועדיין חשוב לקרוא את התנאים שלהם.

והנה כמה מהם:

וזה כלי שאני אוהב להיעזר בו כדי להקטין את גודל התמונות ולשפר את זמני הטעינה של הפוסטים.

בנוסף, אני מאוד אוהב את תוכנת GIMP שעוזרת לי לעשות מניפולציות על תמונות, כמו להוסיף טקסט או לשלב יחד 2 תמונות.

זאת תוכנה חינמית בקוד פתוח שמזכירה את PhotoShop ואפשר להוריד אותה מכאן:

עכשיו…

אם מדברים על וויזואליות, אז כדאי שתדעו שווידאו מעביר מסר בצורה הרבה יותר טובה מתמונה ומטקסט. ולמי שיש את היכולת, וזה מתאים לנישה ולסגנון שלו אני מאוד ממליץ להפגין נוכחות גם דרך יוטיוב וכמובן לקשר בין סרטונים לפוסטים רלוונטיים בבלוג ולהיפך.

יש הרבה כלים לעריכת סרטים אבל בשביל ההתחלה הכלי החינמי הטוב ביותר שאני מכיר הוא Davinci Resolve Free. הוא יכול להיראות קצת מאיים בהתחלה ויש מה ללמוד עליו וברגע שמתחילים לשלוט בו אי אפשר לעזוב אותו.

יש טונות של מדריכים מעולים ביוטיוב ומכאן תוכלו להוריד אותו:

כתיבת תוכן שיווקי איכותי לאתר שיווק שותפים


עד כאן, עשיתם כל מה שאפשר כדי לשכנע את Google שהעמוד שלכם עומד בתקנים שלו.

יש עוד שני פרמטרים שגוגל מודדת אבל הפעם על פי ההתנהגות של הגולשים בתוך העמוד והאתר שלכם.

הראשון נקרא – שיעור נטישה.

גוגל מודדת כמה זמן הגולשים נשארים באתר שלכם וכמה מהם יוצאים ממנו. אם 1000 נכנסו החודש לאתר כולו ו-50 מהם יוצאים מהאתר לגמרי, שיעור הנטישה הוא 5% וחשוב להשאיר את שיעור הנטישה נמוך ככל שניתן.

השני הוא – ממוצע זמן שהייה.

ואני חושב שזה ברור לכם שככל שממוצע זמן השהייה גבוה יותר אז זה אומר שמבקרים נהנים יותר באתר שלכם. עכשיו כדי להקטין את שיעור הנטישה ולהגדיל את זמן השהייה יש כמה דברים שכדאי לעשות.

כדי שהטקסט יראה פחות מאיים ויותר נגיש וכך במקום להציג לגולשים קיר של אותיות ומילים…

ארגנו את התוכן לקריאה קלה ומהירה:

  1. הפרידו את הטקסט באמצעות כותרות ותתי כותרות (H2 ו-H3).
  2. הניחו תמונות מתאימות ורלוונטיות.
  3. הציגו רשימות ממוספרות או עם בולטים (רואים מה עשיתי כאן?).
  4. הציגו תוכן רלוונטי ביותר.
  5. הציגו קריאה לפעולה יחידה וברורה.

כך במקום לקרוא, אתם מאפשרים למבקרים לסרוק את הטקסט כדי שהם יוכלו לזהות במהירות את הנקודות בתוכן שהן הכי רלוונטיות לצרכים שלהם.

ובנוסף, במקום לנטוש את האתר, הם יעברו לעמוד רלוונטי נוסף או ישאירו פרטים כדי לקבל את מגנט הלידים.

קופירייטינג


קופירייטינג זה אומנות השכנוע וההשפעה בכתב.

שיפור היכולת שלכם לספר סיפור בכתב או בעל פה, שיהיה מרתק, מסקרן ומושך ישפר משמעותית את זמן השהייה באתר ויקטין את שיעור הנטישה.

עכשיו,

זה כישרון שלוקח זמן ללמוד אותו אבל אני מבטיח לכם דבר אחד שיותר מכל היכולות שלכם, זה האחד והיחיד שאני לגמרי ממליץ לכם להשקיע עליו זמן, כסף ומאמץ כדי ללמוד אותו.

לגבי הזמן והמאמץ אין לי יותר מידי אפשרויות לעזור לכם אבל בעניין הכסף… יש לכם מזל!

כי יש בבלוג הזה קורס קופירייטינג שהוא בחינם לחלוטין.

ואם אתם מעוניינים ללמוד כתיבה שיווקית, כתיבת מיילים ובכלל איך לכתוב קופי שמניע את הקהל שלכם לפעולה ומגדיל את המכירות והרווחים שלכם…

לחצו על הקישור הזה או על התמונה למטה כדי לעבור לקורס קופירייטינג בחינם!

קורס קופירייטינג
קורס קופירייטינג

 

ואם אתם רוצים ממש לרדת לעומק בקופירייטינג, במאמר הזה אני ממליץ על 5 ספרים שנכתבו ע"י סופרסטארים בתחום הקופירייטינג וכמה מהם עתיקים מאוד (משנות ה-60) ועדיין רלוונטיים גם היום כי הפסיכולוגיה האנושית לא השתנתה וקופירייטינג טוב פונה לפסיכולוגיה ולרגש.

אלה הספרים הטובים ביותר שתמצאו היום שלגמרי ירימו את המכירות וההכנסות לשיאים בעסק שלכם.

רלוונטיות וכוונת משתמש בקידום אתרי וורדפרס


הנה סיפור אמתי על רלוונטיות…

לפני הרבה זמן פרסמתי כאן באתר פוסט די נחמד על השיח המנטלי שלנו עם עצמנו שאנחנו מריצים לנו בראש.

"הקול בראש" – זה השם שקראתי לפוסט.

והאמת היא שאהבתי אותו מאוד, ובתחילת הדרך הזנחתי את ביצוע מחקר מילות המפתח ולא הבנתי למה הפוסט לא זז מהמקומות 60-70 בתוצאות החיפוש ב-Google.

ואז קלטתי…

כמה שנים לפני, דיסני שחררו סרט אנימציה מעולה שנקרא גם "הקול בראש". וכל מי שחיפש את הביטוי, רצה ללמוד על הסרט וממש לא עניין אותו הפוסט שלי.

אז מה השורה שתחתונה כאן?…

תבדקו את רלוונטיות ואת כוונת המשתמש לפני כתיבת הפוסט שלכם.

דרך אחת לוודא שאתם באותו הראש עם הקהל שלכם הוא לחפש את הביטוי בגוגל וביוטיוב ולקרוא את הפוסטים ולצפות בסרטונים שבתוצאות הראשונות.

אם התוכן של המתחרים שלכם רלוונטי לחיפוש שביצעתם, אז רוב הסיכויים הם שאתם בכיוון הנכון.

לסיום…


קידום אתרי וורדפרס אפשר לעשות גם אם אתם לא מקצוענים בתחום רק תתמקדו בפעולות שהסברתי עליהם ותופתעו מהתוצאות.

אבל…

התאזרו בסבלנות כי לקדם אתר זה ריקוד של שלושה וגוגל והגולשים לא ממהרים לתת אמון. הם בוחנים אתנו על פני תקופה שיכולה לקחת בין כמה חודשים לאפילו שנה וזה תלוי בנישה שאתם פועלים בה.

שיהיה בהצלחה.


מעולה…

הגעת עד לסוף המאמר ואני רוצה לומר לך תודה רבה…

אני מעריך אותך ואת הזמן שלך ומקווה שמצאת כאן את מה שחיפשת.

לא לדאוג, אני לא מלקק סתם כי תיכף תבוא הבקשה… 🙂

אני משתדל לכתוב כאן על נושאים ותחומים שמעניינים אותי ומקווה שגם אותך…

וכדי שאוכל להשתפר עוד יותר ולהציג תוכן עדכני ואיכותי, יעזור לכולם לדעת…

  • איך התרשמת מהמאמר?
  • איך לדעתך ניתן לשפר את התוכן?
  • האם לדעתך חסר כאן מידע עדכני?
  • איזה מידע יש בידך שחשוב לך שאוסיף אותו?

זאת אינפורמציה שתועיל משמעותית לבלוג ולקוראים שלו.

עכשיו,

כמובן שזאת לא חובה…

ואשמח מאוד אם מתאפשר לך, להשאיר טקסט קצר שמסביר את דעתך על הפוסט.

ובמידה ואהבת, כל עזרה בהפצת המידע תתקבל בברכה.

שוב תודה רבה ומקווה שהיה מועיל.

נתראה בערוץ היוטיוב.

מני.

כתיבת תגובה