You are currently viewing קניית צפיות ביוטיוב כדאי רק אם אתם רוצים לחסל לכם ת'ערוץ
קניית צפיות ביוטיוב

קניית צפיות ביוטיוב כדאי רק אם אתם רוצים לחסל לכם ת'ערוץ

שתפו בבקשה ועזרו לחברים שלכם למצוא את הפוסט הזה!

קניית צפיות ביוטיוב יחסל לכם את הערוץ. נקודה!!!

אבל, אני באמת מבין אתכם כי הייתי במצב שלכם (ואולי אני אפילו עדיין שם) כיוטיובר חדש עם 4 סרטונים שהשקעתי בהם ימים ולילות כדי לשחרר אותם מושלמים. קניתי תאורה ותוכנות וישבתי שעות כדי לערוך אותם, לחתוך, להוסיף ולסדר את סאונד. והדבר שהיה הכי קשה לי באופן אישי זה להתרגל לנוכחות של המצלמה ולדבר אליה כאילו שהיא חברה מאוד טובה ושאני רוצה ללמד אותה על נושא שהוא האהבה של שנינו.

אמנם קצת פחות אבל גם היום אני לפעמים מרגיש לא בנוח מול מצלמה ותחושת התסכול קופצת לבקר מידי פעם אבל בואו נשים את זה בצד כי הכי מבאס הוא שגם אחרי חודש וארבעה סרטוני וידאו, הערוץ היה שממה, מדבר יבש, בית קברות!

הצפיות הבודדות שיוטיוב הראתה באנליטיקס היו שלי, של שני הבנים, אשתי ואחותי שעשתה לי לייק וגם זה היה כי לחצה בטעות.

קניית צפיות ביוטיוב, מה יכול להיות יותר קל מזה?


קניית צפיות ביוטיוב
קניית צפיות ביוטיוב זה קל

 

ובמצב הזה, הדבר שיכול להיות הכי קל והכי מפתה זה לשלוף את כרטיס האשראי, לחפש בגוגל "קניית צפיות ביוטיוב", להשוות מחירים ולשלם כלום כסף, מחיר זעום לעומת ההשקעה, הסבלנות, ההמתנה וביצוע קידום בצורה יעילה ונכונה במנוע החיפוש.

אבל, מאחר ואני מכיר SEO ודוגל בביצוע אופטימיזציה נכונה עבור מנועי החיפוש של גוגל ושל יוטיוב, ומאחר ואני מבין איך מנועי החיפוש והאלגוריתם של גוגל ויוטיוב עובדים, לא היה לי שום צל של ספק שזה מסלול שאני בהחלט לא מתכוון לצעוד בו.

עכשיו…

אם גם אתם הייתם בסיטואציה הזאת וחשבתם שאולי זה יהיה רעיון טוב לקנות צפיות, לייקים, תגובות ונרשמים עבור הערוץ שלכם אבל משהו בפנים אמר לכם לעצור ולא לעשות את זה, אז בכוונה או שלא…

עשיתם בשכל!

כי קניית מעורבות מזויפת של אנשים או של בוטים יכול להישמע כרעיון טוב ולהיות מאוד מפתה, אבל חשוב שתזכרו דבר אחד וזה שמדובר בתנועה של גורמים שבכלל לא איכפת להם מכם והתוכן שלכם ממש לא מעניין אותם.

אתם לא השקעתם בעבודה הקשה הזאת בשבילם כי אתם יצרתם את התוכן שלכם והקרבתם את הזמן עבור אנשים שיעריכו ויכבדו את המאמץ שלכם וכשקונים צפיות, הקשר שלכם איתם נוצר כי השקעתם בו כסף ולא כי הם מוכירים תודה על הערך שבתוכן ועל הדם, היזע והדמעות ששפכתם בדרך. אתם שלמתם כמה שקלים כדי שיצפו בסרטון והסיכויים שהתוכן שבו מעניין אותם שואף לאפס.

תזכרו את זה שהבסיס והאנרגיה שמניעה כל מערכת יחסים (כן, גם אינטרנטית) היא אמון.

וכשקונים צפיות, אין אותו בינכם!

תראו…

לא רק שקניית צפיות ביוטיוב תזיק לדירוג הסרטונים שלכם במנוע החיפוש של יוטיוב, אלא עלול גם להוביל למצב שבו יוטיוב סוגרת לכם את הערוץ לתמיד, מוחקת לכם את התוכן שנמצא בו ובלי אפשרות לקבלת חנינה.

אבל רגע, קניית צפיות ביוטיוב זה כל כך זול…


יש קיצורי דרך בחיים שעוזרים לנו להשתנות, להתפתח ולהתקדם בצורה בטוחה אל עבר מטרות ויעדים שקבענו לעצמנו. אבל יש כאלה לפעמים שאין בהם מחשבה לטווח הרחוק והופכים את המסע להרבה יותר קשה, ארוך ומסובך ממה שהוא באמת צריך להיות.

ואם אתם בונים עסק שיחזיק מעמד לשנים ארוכות, אז קניית צפיות ביוטיוב זה אחד מאותם קיצורי הדרך שמגיעים מהרצון לסיפוק מיידי ושיכולים רק לסבך אתכם ולפגוע בהכנסה שלכם.

והבעיה מתחילה בזה שלקנות צפיות זה באמת לא יקר, כמובן שזה תלוי למי אתם פונים אבל בגדול, (נכון למועד פרסום הפוסט הזה – יולי 2021) תמורת כ-100 ₪ תקבלו באזור ה-5000 צפיות עבור הסרטון המבוקש.

אבל לא כל מה שנוצץ זהב הוא ולא כל מה שמוכרים לכם בזול כדאי לקנות אותו.

וכדי להבין למה זה יכול לסבך אתכם, בואו רגע נבין פרמטר מאוד חשוב בקידום אתרים בגוגל וקידום סרטונים ביוטיוב ודרך אגב, על הפרמטר הזה אני מלמד בהרחבה גם בקורס לקידום סרטוני וידאו במנוע החיפוש ביוטיוב וגם בקורס קידום אתרים בגוגל שהוא בחינם ותמצאו אותו בקישור הזה.

המדד הזה נקרא CTR או Click Through Rate ומה שה-CTR מודד זה את אחוז האנשים שמקליקים על הסרטון לעומת מספר האנשים שנחשפו אליו. זאת אומרת שאם התמונה הממוזערת, הכותרת והתיאור של סרטון היוטיוב שלכם נחשפים מול 1000 גולשים במנוע החיפוש אבל הוא מקבל רק 50 הקלקות, אז ה-CTR שלו הוא 5%.

ואתם רוצים שהמספר הזה יהיה גבוה ככל שניתן כי כל וידאו שמחופש על אותו ביטוי המפתח של הסרטון שלכם ומקבל פחות מ-5% CTR, הסרטון שלכם יעבור אותם בדירוג. סרטון אחר שיקבל יותר CTR, ידורג גבוה יותר מהסרטון שלכם בתוצאות החיפוש.

אז למה קניית צפיות ביוטיוב זה רע?


אז עכשיו נניח ואתם קונים 5000 צפיות עבור סרטון שלכם ביוטיוב ובמכה אחת הוא מקבל כמות גדולה של צפיות. האלגוריתם של יוטיוב הוא בינה מלאכותית די מתקדמת שמשתפרת ככל שעובר הזמן. הוא רואה שאת הצפיות והתנועה קיבלתם בטווח מאוד קצר ואין לו דרך להסביר את התנועה התנועה הזאת, איך היא הגיעה ולמה אחרי זה יש פתאום הפסקה מידית בצפיות.

סרטון שמקבל במהירות ולזמן קצר CTR גבוה ופתאום יש הפסקה בהקלקות עליו, ללא עקביות והמשכיות. מעלה את החשד לביצוע עבירה על המדיניות של יוטיוב בהקשר למעורבות מזויפת.

עכשיו, כדי ליצור רושם שמדובר בערוץ מבוקש שהתוכן שבו מעניין את הגולשים ואת האנשים שכבר נרשמו לערוץ, זה יכול לגרום לכם כבעלי הערוץ לקנות עוד ועוד צפיות. מה שיוצר מצב שבו הערוץ שלכם הופך להיות מכור ליצירת מעורבות מזויפת ולקניית צפיות ביוטיוב. כי אם תפסיקו לקנות צפיות ולהזרים תנועה מזויפת, יוטיוב תזהה שמדובר בהפרת המדיניות שלה והערוץ יהיה בסכנת סגירה.

אז עכשיו אתם כבר מבינים איך בעצם הזול הפך להיות יקר?

קניית צפיות ביוטיוב זה אסון ולא הפתרון


למה?

את זה תדעו אחרי שתקראו את המדיניות של יוטיוב.

בקישור הזה תקראו על המדיניות של יוטיוב בעניין יצירת מעורבות מזויפת עבור הערוץ שלכם. ואם אתם רוצים שאני אסכם לכם אותה בכמה מילים, אז זה הולך ככה…

"אני לא מרשה!"

רוצים קצת יותר מפורט?

בבקשה!

אז בגדול…

"בהפרת המדיניות שלנו, אנחנו נסיר את התוכן ונשלח אליך מייל כדי לידע אותך. במידה וזאת הפסילה הראשונה שלכם, תקבלו רק אזהרה ללא עונש לערוץ. אם זאת לא הפעם הראשונה, אז העונש יהיה שלשבוע שלם לא תהיו יכולים בין היתר…

  • לעלות תוכן חדש לערוץ ולעשות לייב סטרימינג.
  • לערוך תמונות ממוזערות או להגיב לקהילה.

אם תקבלו 3 פסילות תוך 90 ימים, הערוץ שלכם ייסגר לצמיתות."

ממליץ לכם לקרוא ולהבין את המדיניות של יוטיוב כי בכל פסילה אתם חוטפים הגבלות חמורות יותר ויותר עד שהם משמידים לכם לגמרי את הערוץ ואת שם המשתמש שעליו פתחתם את הערוץ.

אם קניית צפיות ביוטיוב לא עוזר לקידום הסרטונים, אז מה כן?


בהשוואה לגוגל שיש לאלגוריטם שלה מאות גורמי דירוג במנוע החיפוש, ליוטיוב יש פחות גורמי דירוג וכמות הצפיות זה רק אחד מהם.

גם ביוטיוב כמו בגוגל התוכן שלכם מיועד עבור שני קהלים:

  1. הגולשים וקהל היעד שלכם.
  2. האלגוריתם ומנוע החיפוש של יוטיוב.

האלגוריתם של יוטיוב מודד את סטטיסטיקת ההתנהגות והמעורבות של הצופים עם הסרטון שלכם כי בניגוד לבינה המלאכותית של גוגל שקל לה לקרוא טקסט בפוסטים, ליוטיוב עדיין קשה להבין לגמרי את הערך שאתם מבקשים להעביר דרך סרטון הוידאו. חישוב הנתונים האלה עוזרים למנוע החיפוש לקבוע האם הסרטון שלכם מכיל תוכן איכותי שכדאי לו להציג בפני משתמשי יוטיוב נוספים או להחביא אותו מהם.

ואלה הם כמה מגורמי הדירוג החשובים שיוטיוב מחשבת את מעורבות הצופים…

Click Through Rate


אם לא הבהרתי מספיק ש-Click Through Rate הוא גורם דירוג משמעותי אז אני מדגיש שוב…

CTR חשוב מאוד עבור יוטיוב כדי שאלגוריתם יוכל לקבוע את דירוג הסרטון במנוע החיפוש שלה. אחוז ההקלקות על הסרטון לעומת כמות החשיפה היא פרמטר מצוין שבעצם נקבע דרך מדידת איכות התמונה הממוזערת, איכות הכותרת ואיכות התיאור של הסרטון.

וכשאני מדבר על איכות הכוונה היא ליכולת שלהם לתפוש את תשומת הלב של הצופים. כי הדבר הראשון שהגולשים ביוטיוב שמים לב אליו היא התמונה המומזערת, ממנו הם עוברים אל הכותרת ובסוף הם יקראו את התיאור.

שפרו את התמונה, את הכותרת ואת התיאור של הסרטון כדי לתפוס את תשומת הלב של הגולשים ולמשוך אותם להקליק עליו ולצפות בו.

ושימו לב לדבר מאוד חשוב שהתמונה, הכותרת והתיאור הם טקסט (גם על התמונה חשוב לכתוב משהו משכנע) שתפקידו לשכנע את הגולש להקליק ולצפות בסרטון.

לכן לקופירייטינג יש חשיבות עליונה וזה מומלץ ביותר ללמוד ולהכיר את עולם השיכנוע דרך המילה הכתובה.

במאמר הזה אני ממליץ על חמישה ספרי קופירייטינג מהטובים בעולם שבהחלט ישפרו את יכולת כתיבת הכותרת והתיאור שלכם ולא רק עבור סרטוני היוטיוב אלה גם בכתיבת כותרת ותיאור בפוסטים בבלוג עבור מנוע החיפוש של גוגל.

זמני צפייה ביוטיוב


זמני צפייה ביוטיוב
זמני צפייה ביוטיוב

 

האלגוריתם של יוטיוב אוהב ערוצים וסרטונים שמשאירים את הגולשים ביוטיוב וכמה שיותר זמן שהם צופים בוידאו ושוהים בפלטפורמה, יותר טוב עבור יוטיוב ועבור הערוץ שלכם. מבחינת יוטיוב, סרטון "שיעזור" לצופים לברוח לה ולהפסיק לצפות בתכנים שבה, זה סרטון שלא כדאי לה לדרג גבוה, אם זה בגלל התוכן הרע שיש בוידאו או קישורים שמפנים החוצה שבעל הערוץ הניח בתיאור שמוציאים גולשים לקניית מוצר שהוא עושה לו שיווק שותפים דרך בלוג.

ואגב, בפוסט המקיף הזה תלמדו איך להקים בלוג ולהרוויח כסף באינטרנט (כמעט) ללא השקעה במחיר של מנת פלאפל בחודש.

איפה היינו?…

הנה כאן…

לעומת זאת יוטיוב תאהב סרטון וידאו שמפנה לתוכן נוסף בפלטפורמה שלה. וסרטון וידאו שעושה טוב ליוטיוב, היא תעשה לו טוב חזרה.

למה?

כי ככל שגולשים צופים ביותר תוכן, הם גם נחשפים ליותר פרסומות. הסיכוי שהם ירכשו כתוצאה מזה עולה וגדל והמפרסם המאושר של המודעה ירצה לפרסם יותר ביוטיוב וככה כולם מקבלים את מה שהם רוצים ואוהבים:

  • הגולשים מקבלים תוכן איכותי ובעל ערך כי יוטיוב דאגה לסנן את התוכן הטוב מהרע ודירגה את התוכן האיכותי במיקום גבוה כדי שימצאו אותו בקלות ואת הג'אנק היא דחפה כלפי מטה.
  • המפרסמים מקבלים אחוז מכירות גבוה כי התוכן והמודעות שלהם נחשפים מול כמות הרבה יותר גדולה של צופים.
  • ויוטיוב מקבלת קהל שמעוניין בעוד ועוד תוכן ובעלי עסקים שמוכרים יותר ויותר מוצרים. אה, וכמעט שכחתי… היא גם מרוויחה טונות של כסף מזה.

מעורבות חיובית ביוטיוב עם סרטוני וידאו


מעורבות ביוטיוב
מעורבות ביוטיוב

 

מעבר לזה שיוטיוב מודדת הקלקות וזמני צפייה, היא מאפשרת מעורבות עם התוכן שלכם בערוץ בעוד כמה דרכים כדי ללמוד מה הקהל שלה חושב על הערך שיש בסרטונים ולקבוע האם החוויה שהגולשים מקבלים היא חיובית או שלילית.

ואלה הם הדרכים הנוספות עבור הקהל ליצירת אינטראקציה עם התוכן שלכם:

  • לייקים.
  • דיסלייקים.
  • שיתוף הסרטון.
  • לשמור לצפייה מאוחרת.
  • תגובות.
  • הרשמה לערוץ.
  • כפתור חזרה לאחור.
  • צפייה בסרטונים נוספים בערוץ.

אני חושב שזה ברור לכם שככל שהתוכן שלכם ביוטיוב ימשוך מעורבות חיובית בפרמטרים האלה כך יוטיוב תמליץ לגולשים נוספים במנוע החיפוש שלה לצפות בו.

בלחיצה על דיסלייקים, במעבר לסרטונים של מתחרים או בלחיצה על כפתור חזרה לאחור, זאת הדרך של הגולשים לומר ליוטיוב…

"הסרטון הזה ממש לא מוצא חן בעייני!".

ויוטיוב מקשיבה להמלצות ולהצבעות של הגולשים.

על הנושאים האלה ועוד רבים אחרים שיעזרו לכם לקדם את ערוץ היוטיוב שלכם אני מלמד בקורס חינם כאן באתר.

ומכאן אתם יכולים לעבור לקורס קידום ביוטיוב שלי שהוא בחינם וידרג את הסרטונים בערוץ שלכם גבוה, מהר וללא קניית צפיות ביוטיוב.

הקורס הוא לגמרי בחינם ואתם לא צריכים להשאיר פרטים כמו כתובת מייל או מספר נייד כדי לעבור אליו. אתם מקבלים גישה מיידית ומלאה אליו.

כנסו, תלמדו ותיישמו!

לסיכום הנושא של קניית צפיות ביוטיוב


כמו שכבר אמרתי בהתחלה, אני יכול להבין אתכם. אתם רוצים להתקדם מהר ולקדם מהר את המכירות ואת העסק שלכם דרך יוטיוב אבל קניית צפיות ביוטיוב הוא שווה ערך לקניית קישורים עבור האתרים והבלוגים שלכם כדי לחזק אותם בעייני גוגל.

בשניהם אתם לא יכולים לדעת מה יהיו ההשלכות והמשמעויות וכשיקרה משהו לנכס שלכם, אתם תבינו שזה כבר כנראה מאוחר מידי לתקן את המצב.

אבל יש את יסודות הקידום של גוגל ושל יוטיוב, הבסיס לביצוע SEO יעיל עבור מנועי החיפוש הגדולים בעולם והאמת היא שהם לא קשים ללמידה וליישום.

נכון שזה ידרוש יותר זמן, השקעה והקרבה מצידכם אבל זאת הדרך להקמת עסק רווחי שיחזיק מעמד לשנים ארוכות.

בהצלחה!


 

ולפני שאנחנו נפרדים, אני רוצה לומר לך תודה רבה.

אני מעריך אותך ואת הזמן שלך ומקווה שמצאת כאן את מה שחיפשת.

לא לדאוג, אני לא מלקק סתם כי תיכף תבוא הבקשה… 🙂 וחשוב לי לומר לך שבזכות זה שבחרת לקרוא את הפוסט הזה, עזרת גם לאחרים למצוא אותו ולהנות ממנו.

איך?

ככה גוגל עובדת!

היא מדרגת אתרים על פי התעניינות וצריכת הגולשים ובזכותך ועוד רבים אחרים, הקורס הזה יגיע לעוד גולשים רבים בגוגל ועל זה אני מודה לך.

אני משתדל לכתוב כאן על נושאים ותחומים שמעניינים אותי ומקווה שגם אותך וכדי שאוכל להשתפר עוד יותר ולהציג תוכן עדכני ואיכותי, יעזור לכולם לדעת…

  • איך התרשמת מהמאמר?
  • איך לדעתך ניתן לשפר את התוכן?
  • האם לדעתך חסר כאן מידע עדכני?
  • איזה מידע יש בידך שחשוב לך שאוסיף אותו?

זאת אינפורמציה שתועיל משמעותית לבלוג ולקוראים שלו.

עכשיו,

כמובן שזאת לא חובה…

ואשמח מאוד אם מתאפשר לך, להשאיר טקסט קצר שמסביר את דעתך על הפוסט.

ובמידה ואהבת, כל עזרה בהפצת ושיתוף המידע תתקבל בברכה ותודה.

שוב תודה רבה ומקווה שהיה מועיל.

נתראה בערוץ היוטיוב.

מני.


שתפו בבקשה ועזרו לחברים שלכם למצוא את הפוסט הזה!

כתיבת תגובה